י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

נחנך סניף 'לנדאו מחשבים' בבני ברק

רבנים ואישי ציבור השתתפו בחנוכת הסניף החדש של 'לנדאו תקשורת' מול בית הכנסת 'איצקוביץ'. סמנכ"ל השיווק: "נמשיך להוביל את השוק גם בתחום המחשבים" • ליאור וייץ עם הסיקור, התמונות ווידאו לצפיה

הרב שטרן קובע את המזוזה בפתח החנות
הרב שטרן קובע את המזוזה בפתח החנות




ההמולה שנראתה ביום חמישי מול בית הכנסת איצקוביץ' בבני-ברק עוררה עניין רב. עשרות עסקנים ועיתונאים התקבצו מול חנות חדשה ומבהיקה שנפתחה במקום. הצצה קטנה פנימה גילתה כי מדובר בסניף חדש של 'לנדאו מחשבים', מבית "לנדאו תקשורת", שלראשונה עוסק כולו בתחום המחשבים, מצלמות ומוצרים הנלווים.

נראה, כי ברשת 'לנדאו' מתכוונים להעתיק את ההצלחה בתחום הסלולר גם לתחום המחשבים. החנות החדשה בבני ברק, מול בית הכנסת איצקוביץ היא רק ההתחלה. בקרוב נראה סניף נוסף של חנות הקונספט והפעם בירושלים.

הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן, רב מערב העיר בני ברק, כובד בטקס קביעת המזוזה בפתח החנות בבני ברק. הוא ברך את בעלי הרשת, גדעון קופרמן ואלי לנדאו, והביע את בטחונו כי מהיכרותו האישית עימם ועם בני משפחתם, שהחנות תצעד לפי כללי ההלכה. עוד נכחו רבנים, אישי ציבור, נציגי עירייה, ועיתונאים מהמגזר החרדי, שבאו להתרשם מהחנות החדישה ולחגוג עם הבעלים את פתיחתה.

חנות הקונספט החדשה תתמקד במחשבים, מצלמות דיגיטליות, ציוד טכני למחשב וכן בשירותי תמיכה, עם גיבוי של המומחים הגדולים בארץ. מנהלי הרשת מסבירים, כי החיבור של לנדאו תקשורת לתחום המחשבים הוא טבעי, נוכח התפתחות השוק וכניסת הציבור החרדי לעולם המחשבים.

מיכה שולם, סמנכ"ל השיווק ברשת אומר: "הופתענו מכמות הביקוש לציוד איכותי שקיים בציבור החרדי. בעזרת ה' נמשיך להוביל את השוק גם בתחום המחשבים והציוד הנלווה, תוך שימת דגש על המקצועיות והאמינות הידועים של לנדאו תקשורת".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד