י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מעל 1,500 קופונים הודפסו בחודש האחרון

מאז עלה מדור הקופונים באתר 'בחדרי חרדים', לפני כחודש, נהנו מאות מגולשי האתר מהטבות מיוחדות בבתי העסק השונים. עשרות הנחות והטבות מיוחדות מחכות לכם. אל תפספסו

מעל 1,500 קופונים הודפסו בחודש האחרון

הצלחה גדולה למדור הקופונים של אתר בחדרי חרדים, מאז עלה המדור לאויר לפני כחודש ימים. עד כה נספרו מעל ל-1,500 הדפסות קופונים ושליחת קוד באמצעות ה-SMS למגוון הקופונים המוצגים באתר.

מדור הקופונים המיוחד של אתר 'בחדרי חרדים' נולד מתוך צורך אמיתי של בעלי עסקים קטנים ופרטיים לפרסם באתר, להגיע לקהל הגולשים ולהגדיל את מערך הלקוחות, ומצד שני - לאפשר למאות אלפי הגולשים באתר, להינות מהטבות מיוחדות והנחות ענק ברכישת מוצרים שונים, שירות מבעלי עסקים, מסעדות ועוד.

מדור הקופונים מחולק ל-8 קטגוריות: מוצרי צריכה, מוצרי חשמל, תיירות ופנאי, לבית ולמשרד, שמחות ואירועים, אופנה, בריאות ומסעדות.

נכון להיום ישנם באתר כ-30 קופונים, כשהפופולאריים שבהם והמודפסים ביותר הם: פארק הקופים, תיירות ראש הניקרה, מסעדת לה קוצ'ה, קניון רפאלי, ארטלי, בקתות צדיק כתמר ורקמה טובה.

על מנת להינות מההטבה המיוחדת בקופון ניתן להדפיסו ולהציגו בבית העסק או לחילופין לשלוח SMS עם קוד מיוחד המופיע על גבי כל קופון וקופון ולהציג את ההטבה בבית העסק.

ניתן במקביל לקבל מידע נוסף על בתי העסק השונים: ליד כל מפרסם נמצא כפתור "מידע על העסק". לחיצה עליו תספק לכם את כל המידע הדרוש, כמו:שעות פתיחה, כתובת העסק, אתר אינטרנט, ועוד.

אתר בחדרי חרדים מזמין כל בעל עסק המעוניין לפרסם לפנות אלינו במייל:

[email protected]

או בטלפון:052-3265611

קישורים:
מדור הקופונים של אתר בחדרי חרדים
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד