י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מה אמר הגראי"ל שטיינמן על הנהגת הגר"ח גריינמן?

הגר"ח גריינמן, שנקע את כתפו, קיבל מאז ביקורים רבים בביתו. בין המבקרים היו הגר"ח קניבסקי, הגראי"ל שטיינמן, והגר"נ קרליץ. וגם: מדוע ביקש הגר"ח גריינמן מחילה

הגר"ח גריינמן
הגר"ח גריינמן

לפני מספר שבועות נקע הגר"ח גריינמן את כתפו. הנקע בגב התקבל בחשש גדול בקרב תלמידיו הרבים, עקב גילו המבוגר, ובעקבות מצב בריאותו הלא פשוט.

תפילות רבות נערכו בריכוזים החרדיים, לרפואת חיים שאול בן צביה. המוני בית ישראל שחששו לשלומו של הגר"ח הרבו בתפילה שיחזור במהרה לאיתנו.

אך לא רק המון העם התפלל.

מפרטים שהגיעו לידי אתר 'בחדרי חרדים' עולה, כי בימים האחרונים הגיעו לביתו של הגר"ח גריינמן רבנים, ראשי ישיבות, וגדולי הדור.

בין המבקרים הרבים ניתן למנות את הגראי"ל שטיינמן, הגר"ח קנייבסקי, הגר"נ קרליץ, הגר"ד סגל, הגרא"י קוק, והגר"ד לנדא.

יצוין, כי הגראי"ל הגיע לבקר את הגר"ח בשעה שלא יכל לקבל מבקרים, ולאחר מספר דקות עזב הגראי"ל את הבית, כשהוא מבקש מבני הבית למסור לגר"ח איחולי רפואה שלימה וכל טוב. אתמול (ב') שוחחו השניים בטלפון במשך מספר דקות, כשהגראי"ל מברר לאשורו את מצבו הבריאותי.

מעדות מכלי ראשון שהגיעה לאתר 'בחדרי חרדים' עולה, כי הגראי"ל שטיינמן התבטא בתקופה האחרונה באוזני אחד ממקורביו: "חבל שהגר"ח לא נמצא בהנהגה. אם היה בכוחי הייתי מחזיר אותו להנהגה".

אמש (ב'), בשעת ביקורו של הגר"ח קניבסקי בביתו של הגר"ח גריינמן, ביקש הגר"ח גריינמן מחילה על השנים האחרונות. הבקשה הייתה נראית תמוהה מאוד, והגר"ח קניבסקי לא הגיב על כך.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד