ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הם מפחדים • כתבת וידאו

'אגד' הכריזה על רישום מוקדם להסעות למירון כדי לווסת את העומסים, אבל בינתיים ההרשמה דלילה. 'הופמן' תפעיל נסיעות ללא הרשמה. האם קריסת התחבורה למירון היא בלתי נמנעת גם השנה?

חניון האוטוסים במירון שנה שעברה
חניון האוטוסים במירון שנה שעברה


אם חשבתם שבל"ג בעומר השנה דרככם לציון רשב"י במירון תהיה סוגה בשושנים - טעיתם. כבר היום שואלים את עצמם אנשי 'אגד', מי שהגו את 'פתרון הקסם' לבעיות התחבורה באמצעות רישום מוקדם, היכן מאות האלפים המשתמשים בתחבורה הציבורית מידי שנה.

"כמות הכרטיסים שנמכרה עד היום דלילה", אומר צביקה קרן מ'אגד' - דבר שיגרום לעומסים ובעיות תחבורה כמידי שנה.




כבר זמן רב מתכננת 'אגד' את הפתרון למחדלים שנחשפו בשנה שעברה. ועדות קמו, יועצים נשכרו - ופתרון הקסם יצא לדרך. הפיתרון, למי שאינו יודע, הוא באמצעות רישום מוקדם על אוטובוס ספציפי, עם כסא ספציפי, בשעה ספציפית - דבר שלא מאפשר עומסים בשל הוויסות המוקדם, לפי כמות הנרשמים.


עוד בנושא:

מירון: מהבית עד הקבר


אך אליה וקוץ בה. מתברר כי חברת ההסעות 'הופמן', המתחרה המרכזית של 'אגד', אינה עורכת רישום מוקדם, דבר שינייד את העומסים מחברת 'אגד' לחברת 'הופמן'.

בחברת 'הופמן' מסביר לנו המנכ"ל, ר' יום טוב הופמן, כי מבחינתו הוא ערוך לתרחיש שיזדקק לאוטובוסים נוספים. "אך אני בהחלט חושש מהמצב שעלול לקרות, בשל הרישום המוקדם של אגד". אמנם נשכרו מאה אוטובוסים נוספים, אומרים ב'הופמן', אך יתכן בהחלט שזה לא יספק את הביקוש.

ב'אגד', לעומת זאת, ממתינים לימים הקרובים לראות מה יעלה בהרשמה המוקדמת. בשיחות סגורות כבר מתכוננים ב'אגד' גם לאפשרות של נסיעה ללא הרשמה מוקדמת, אך נתינת יתרון לאלו שנרשמו מראש.

האם התחבורה למירון תקרוס שוב? ביום שלישי הקרוב נדע את התשובה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד