י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

150 אלף שקל למודעה בהר מירון

בל"ג בעומר יפקדו מאות אלפים את קבר רבי שמעון בר יוחאי במירון. עמותות הפועלות במתחם זיהו את הפוטנציאל העסקי ומציעות חבילות פרסום במחירים מופקעים

מי יפיק רווח מהפירסום? אברכים במירון
מי יפיק רווח מהפירסום? אברכים במירון

מאות אלפי מבקרים צפויים לחגוג בשבוע הבא בציון רבי שמעון בר יוחאי במירון. בינתיים, עומלים אנשי העמותות השונות השוכנות על ההר, על הכנת המזון לאירוע. לדברי פעילים במקום, לצד מנות המזון המחולקות מדי יום, מחולקות בל"ג בעומר כ-70 אלף מנות. "עלות ההסעדה היא אדירה ולשם כך צריך כל הזמן לגייס תרומות", אמרו.

לפי כתבה בעיתון 'הארץ', אחת העמותות, "הילולא דרשב"י", החליטה לתרגם את קבלת התרומות לעסקה כלכלית רווחית במיוחד ופנתה למשרדי פרסום שונים עם הצעה לפרסם על מבנים באתר, המוגדר בחוק כאתר קדוש.

החבילה היקרה ביותר, בעלות של 150 אלף שקל, תכלול פרסום על גבי שני שלטי ענק, אשר יוצבו ברחבות מרכזיות באתר. כן מוצעות חבילות פרסום בעלויות של 90 אלף שקל ו-50 אלף שקל, במסגרתן יזכו המפרסמים בשלטים קטנים יותר אשר ימוקמו ברחבות מרכזיות פחות.

מנהל האתר, הרב שלמה שלוש, אמר בתגובה לשאלת 'הארץ' כי "זה לא מתואם איתנו בשום צורה". לדברי שלוש, "בעבר לא עשינו פרסום במקום. כדי לעשות דבר כזה צריך לפנות להנהלה שתשקול אם זה מקובל. לדעתי אם זו פרסומת שיכולה להתאים לרוח המקום אני לא מוצא בזה פגם כל כך גדול - אבל צריך לקבל החלטה".

גם יוסי שווינגר, מנכ"ל המרכז למקומות קדושים, הופתע לשמוע על חבילת הפרסום המוצעת במתחם הקבר הקדוש. "כעקרון אסור לפרסם שם", אמר ל'הארץ' והוסיף: "העמותה הזו מוכרת לי. הם תורמים ועוזרים בארגון ההילולה. אבל אין לי מושג על פרסום במקום".

קישורים:
מקור: הארץ
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד