ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

YES לפגיעה בחרדים

סערה במועצת הכבלים והלווין: סרט אנטי דתי ששודר ברשת YES גורם לתסיסה ומחאה ציבורית. החשש: משבר דיפלומטי על רקע ביקור האפיפיור בשבוע הבא, בעקבות פגיעה באפיפיור ובנצרות

YES לפגיעה בחרדים

נציגי מועצת הכבלים והלווין, יוצאים נגד שידור פוגע של חברת YES שלטענתם אינו ראוי לשידור במדינה יהודית ערכית.

הרקע למחאה, סרט אנטי דתי מובהק, המציג את הדת כחשוכה ודורסנית, אשר שודר בערוץ YES סלב. הסרט, שאינו ניתן לתיאור מפני החיוב בהרחקה מהכיעור והדומה לו, בועט ביקר בעם היהודי, תורת ישראל ושמירת מצוות. עורכי הסרט משתמשים במונחים נוצריים וערכים דתיים כדי ללגלג על שומרי הדת וממשיכי המסורת.

עם שידור הסרט הפוגעני, הביעו נציגים שונים שומרי מסורת ברשות השנייה, האמורה לפקח על תכני השידורים ומהותם, את מחאתם כלפי ערוץ יס, מפיקי הסרט, וחברת ההפקה של השידור הפוגע.

"על אף שאיני אדם חרדי", אומר לנו היום אחד הנציגים בכאב, "הזדעזעתי מהשידור הפוגע שהופך את האמונה ללעג ולקלס ופוגע אנושות ברגשות מאות אלפי אנשים המאמינים בתורת משה".

הנציג אף הסביר לנו שאין ספק ששידור זה עשוי לביא למשבר דיפלומטי חמור, וזאת על רקע ביקור האפיפיור בישראל בשבוע הבא. "כל נפש סולדת מסגנון מגונה ופוגע זה, ואם בשל לחץ נוצרי יורידו את השידור מלוח השידורים של חברת YES והיה זה שכרינו", אמר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד