ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

בעלזא: הטליתות החדשות יחולקו לגבירים

חסידות בעלזא מסיימים את הקמפיין נגד הטורקיות בהם היה חשש שעטנז, ומתחילים לייצר טליתות תחת השם: טליתות בעלזא. הראשונים שיהנו מהטליתות: הגבירים שישבתו השבת עם האדמו"ר

הגר''י הורביץ עם מנהל השיווק בטליתניה. עוקב אחר הייצור
הגר''י הורביץ עם מנהל השיווק בטליתניה. עוקב אחר הייצור

ראשי חסידות בעלזא מסכמים היום בקורת רוח את הקמפיין אותו ניהלו נגד הטליתות הטורקיות. כזכור, לפני מספר חודשים החלו בחסידות לעורר את הציבור על בעיות שעטנז שהתגלו בטליתות הטורקיות. בהוראת האדמו"ר מבעלזא, פנו מספר עסקנים לחברות לייצור טליתות, על מנת לבחון אפשרות של ייצור טליתות ללא חשש שעטנז.

ואכן, לאחר משא ומתן בין מספר חברות, הגיעו בחסידות בעלזא להסכם עם חברת טליתניה, ואלו ייצרו טליתות מיוחדות ששמן יהיה: טליתות בעלזא.

השבוע החל ייצור הטליתות, ומשבוע הבא יוצגו הטליתות למכירה בחנויות. תהליך הייצור היה מורכב מאד. עסקני בעלזא שטיפלו בנושא, קיבלו הוראות מפורטות מהאדמו"ר. כל שלב בייצור עבר את אישורו, ורק לאחר מכן המשיכו בתהליך הייצור.

השבוע, לקראת סיום הייצור, הגיעו למפעל הגר"י הורביץ, שסייר במקום, ועקב שהכל נעשה כמסוכם. הטליתות החדשות כוללות תפירה של הבד על הטלית עם חיזוקים מצמר בצדדים, וחבילת ציציות נוספת.

מחיר הטלית בארץ ישראל יעמוד על כ-329 ₪. המחיר הושג לאחר משא ומתן מתיש, והוא זול משמעותית ממחירי הטליתות הטורקיות.

לאתר 'בחדרי חרדים' נודע, כי בשבת הקרובה, בה ישהו נגידים מהחסידות במחיצת האדמו"ר מבעלזא, בבית הנופש בקרית יערים-טלז סטון, יחולקו הטליתות בנרתיקי עור מיוחדים. על הנרתיקים יהיה חרות שמו של כל נגיד שישתתף בשבת המיוחדת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד