י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

שרה נתניהו מטפלת בחרדים

בעוד נתניהו טרוד בהכנת התקציב ובנסיעתו לפגישה עם ברק אובמה, ממשיכה רעייתו, שרה נתניהו, בעבודתה כפסיכולוגית. מה שרבים לא יודעים הוא שעבודתה מתבצעת בבתי-ספר חרדיים ודתיים

ח"כ הרב מאיר פרוש, הרב טוביה בלוי, והרב פרץ בלוי, מנהלי 'בית חנה' (צילום: COL)
ח"כ הרב מאיר פרוש, הרב טוביה בלוי, והרב פרץ בלוי, מנהלי 'בית חנה' (צילום: COL)

בניגוד לקדנציה הראשונה של בעלה, ביבי נתניהו, בראשות הממשלה, אז נכוותה קשה מהתקשורת השמאלנית, בקדנציה הנוכחית מעדיפה שרה נתניהו להוריד פרופיל, לא להיחשף כמעט, ולהתמקד בעבודתה כפסיכולוגית.

בימים שבעלה היה טרוד בהרכבת ממשלתו החדשה, עסקו שיחות המסדרון של העובדים במטה השירות הפסיכולוגי של עיריית ירושלים, בקומה השלישית ברחוב יפו 19, בשאלה: "תמשיך או לא תמשיך?"

לאחר הרכבת הממשלה התברר שנתניהו בחרה להמשיך.

שרה נתניהו, בת 51, היא בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה של הילד, ועובדת מזה חמש שנים כפסיכולוגית חינוכית בשירות עיריית ירושלים. שעות עבודתה אינן קבועות, והן מחייבות אותה להישארנ מדי פעם עד שעות הערב המאוחרות.

את עבודה היא מחלקת בין בתי הספר השונים, שלהם היא מייעצת, לבין המטה ברחוב יפו. במסגרת עבודתה השוטפת, נתניהו מספקת מענה טיפולי מיידי לילדים בבתי ספר, מייעצת להורים ולמורים, ועובדת באופן פרטני עם ילדים החווים קשיים פסיכולוגיים.

מה שרבים לא יודעים הוא שנתניהו עובדת בעיקר עם בתי ספר המשתייכים למגזר החרדי-דתי. כך, למשל, היא מתפקדת כמייעצת בבית הספר היסודי 'בית חנה' בנות של חב"ד בירושלים, ובבית הספר התורני נועם רמות בנים.

נתניהו נחשבת אישה מקצועית ובבתי הספר בהם היא עובדת אוהבים אותה מאוד. מכתב שהועבר לפני שנה לעיריית ירושלים על-ידי בית הספר התורני נועם רמות בנים מעיד על כך: בצד הבקשה שתמשיך בבית הספר גם בשנה הבאה, מופיעה ההתייחסות הבאה לעבודתה: "שרה מתפקדת כחברת צוות מסורה ומעורה בכל המתרחש בבית הספר", כתב המנהל, הרב אריה אדרי, "היא מצטיינת ביחסה האנושי והחם לתלמידים ומקרינה חום על התלמידים המטופלים והוריהם".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד