כ"ז אייר התשפ"ד
04.06.2024

דנקנר מגייס תומכים נגד פישר: נפגש עם גפני

יו"ר בנק הפועלים דני דנקנר גייס לטובתו את יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, במאבק שהוא מנהל נגד נגיד בנק ישראל, פרופ' סטנלי פישר, הפועל להדחתו מתפקידו. גפני ייפגש עם פישר והמפקח על הבנקים

ח"כ גפני בוועדת הכספים
ח"כ גפני בוועדת הכספים


יו"ר בנק הפועלים דני דנקנר גייס לטובתו את יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, במאבק שהוא מנהל נגד נגיד בנק ישראל, פרופ' סטנלי פישר, הפועל להדחתו מתפקידו. כך מדווח TheMarker.

בעקבות הפגישה, שנערכה אתמול (א) ביוזמתו ובעקבות פנייתו של דנקנר אל גפני, ייפגש גפני עם הנגיד פישר ועם המפקח על הבנקים רוני חזקיהו, וככל הנראה יציג את עמדת דנקנר. גפני אישר ל'דה מרקר' שנפגש עם דנקנר, אך סירב לפרט את מהלכה.

העיתוי לפגישה מעניין, לנוכח העובדה שהיום (ב') אמור בנק הפועלים להשיב לבנק ישראל על דרישתו להדחתו של דנקנר. בכנסת מעריכים שדנקנר ביקש לגייס את גפני, שיצדד בעמדתו על מנת לרכך את עמדתו של הנגיד פישר והמפקח על הבנקים חזקיהו.

כפי שנחשף בשבוע שעבר ב-TheMarker, דנקנר ביקש כבר בשבוע שעבר להיפגש עם גפני לנוכח העובדה שוועדת הכספים צפויה בקרוב לקיים דיון בפרשה.

ועדת הכספים אמורה היתה לקיים דיון בעניין ביום ד' הקרוב, אבל מועד הדיון נדחה בעקבות בקשתו של הנגיד פישר מיו"ר הכנסת ח"כ ראובן ריבלין. ביום ד' האחרון אמר פישר בוועדת הכספים שהוא מוכן להגיע לפשרה בעניין. בכנסת סבורים שפניית דנקנר אל גפני נועדה לסלול את הדרך להבנה כלשהי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד