י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מגדל השיקה שש תוכניות ביטוח בריאות פרטית

במקביל להפגנת הרופאים הגדולה בירושלים, מגדל השיקה שש תוכניות ביטוח בריאות פרטית הכוללות פתרונות מודולריים, ייחודיים ובלבדיים למגבלות הרפואה הציבורית בישראל

מגדל השיקה שש תוכניות ביטוח בריאות פרטית




חברת מגדל, חברת הביטוח הגדולה והמובילה בישראל, ממשיכה ליישם את אסטרטגיית הרחבת הפעילות הביטוחית שלה בתחום הבריאות ומכריזה היום על השקה ושדרוג של סל המוצרים וכתבי השירות שהיא משווקת כמענה למגבלות הרפואה הציבורית בישראל. מנכ"ל מגדל, יונל כהן, הדגיש בפתח הכינוס שבו נטלו חלק יותר מ-900 סוכני ביטוח, כי תחומי הבריאות, איכות החיים והגיל השלישי, הינם מנועי צמיחה אסטרטגיים של הקבוצה - "לא ליד ולא בקטן אלא כחלק משלים ובמרכז העשייה של מגדל - ממש כמו תחום החיסכון ארוך הטווח". במסגרת מימוש האסטרגיה, הבהיר כהן, תשקיע מגדל משאבים רבים בפיתוח עצמי ובשיתופי פעולה עם גורמים מקצועיים המתמחים בהענקת שירותים רפואיים לשיפור איכות החיים ורווחתם של מבוטחי הקבוצה. מנכ"ל מגדל קרא לציבור סוכני הביטוח לוודא כי הם נערכים להתמחות גם בתחומי הבריאות ואיכות החיים של המבוטח – לא פחות מההתמחויות שפיתחו בתחומי החיסכון הפנסיוני והביטוח האלמנטרי "יש כאן עולם שלם של הזדמנויות עסקיות להרחבת הקשר עם הלקוח והעמקתו" הדגיש יונל כהן.

אריק יוגב, המשנה למנכ"ל מגדל וראש חטיבת לקוחות וערוצי הפצה בקבוצה, אמיר שלח, המשנה למנכ"ל מגדל ומנהל חטיבת ביטוח כללי ובריאות בחברה, ודורון איתן מנהל ביטוחי הבריאות במגדל חשפו הבוקר בפני סוכני הביטוח של מגדל שש תוכניות ביטוח בריאות פרטית חדשות – ובהן פתרונות ייחודיים ובלבדיים של מגדל למגבלות הרפואה הציבורית בישראל.

בכנס – שהתקיים במקרה – אך באופן הממחיש יותר מכל את נחיצות התוכניות החדשות , במקביל להפגנת הרופאים הגדולה בירושלים, נסקרו ההזדמנויות החדשות בעולם הבריאות של מגדל, דווח
כי ההוצאה הלאומית לבריאות בישראל הגיעה בשנת 2009 לכדי 60.6 מיליארד ש"ח וכי 9% מסך זה כ-5.4 מיליארד ש"ח שולמו כפרמיות לחברות הביטוח. אמיר שלח העריך, כי לנוכח המגמות ברפואה הציבורית ודרישות הרופאים להקמת שר"פ (שירותי רפואה פרטיים במסגרת בתי החולים הציבוריים), תגדל ההוצאה הלאומית על בריאות עוד יותר. מחקרים שהוצגו בכנס הבריאות של מגדל העלו כי למעלה ממחצית מהציבור אינם מרגישים ביטחון שיוכלו לממן שירותים רפואיים אם יזדקקו להם וכי -57% מהציבור מודאגים מהנטל הכספי שעלול ליפול עליהם למימון תרופות החיוניות לבריאותם. "לאור המגמות הללו מגדל תחדש את פעילותה בתחום ביטוחי הבריאות והשיניים הקבוצתיים ותרחיב את מעורבותה בתחום השירותים הרפואיים ושירותי האסיסטנס לציבור" ציין שלח.

אריק יוגב הבהיר כי לנוכח העלייה המשמעותית בתוחלת החיים והשינויים הרגולטוריים בתחום ההסדרים הפנסיוניים – כמו תיקון 3, ההופכים את המבוטח למקבל קצבה לאחר פרישתו ממעגל העבודה, מרחיבה מאוד ומאריכה את משך הקשר של חברת הביטוח עם הלקוח גם בגיל השלישי. "עובדות אלו יוצרות לכולנו – חברות הביטוח והסוכנים, צרכים והזדמנויות חדשות בעולם הביטוח בכלל ובתחום הבריאות בפרט" אמר יוגב והדגיש כי לאור הראייה של מגדל את תחום ביטוחי הבריאות כמנוע צמיחה אסטרטגי לקבוצה, נערכה חטיבת הלקוחות של מגדל להרחבת הפעילות הביטוחית בתחום והיא פועלת מעתה במקביל גם לשדרוג מקיף של סל המוצרים וכתבי השירות, גם לעידוד מבוטחיה – כפרטים ובמקומות העבודה, לאורח חיים בריא וגם להגברת המודעות והמידע של הסוכנים והציבור למגמות וההתפתחויות החדשות בתחום.

דורון איתן, מנהל תחום הבריאות במגדל מסר כי חבילות הבריאות הפרטית המודולריות החדשות והמשודרגות של החברה יאפשרו ללקוחות ביטוחי הבריאות הוותיקים של הקבוצה ליהנות תמורת פרמיה חודשית של החל מ- 13.7 ש"ח לחודש לילד ווהחל מ- 31.7 ש"ח לחודש, למבוגר מיתרונות התוכניות החדשות, וביניהן: פטור מלא מהשתתפות עצמית בגין תרופה למחלות הסרטן, מענה לחקיקה החדשה לעניין השתלת איברים כולל מימון לאיתור והפקת תאי גזע ממח עצם, פיצוי לכל ניתוח המבוצע בחו"ל ללא מעורבות החברה, כיסוי לטיפולים קוסמטיים/אסטטיים וניתוחי עיניים בלייזר, שירותי אבחון וטיפול בהפרעות קשב בילדים וטיפולי רפואה משלימה בבית המבוטח ועוד.

6 תוכניות ביטוח הבריאות הפרטית

• פטור מלא מהשתתפות עצמית בגין תרופה למחלות הסרטן

• כלים להתמודד עם הסוגיות שנוצרו עם החקיקה החדשה לעניין השתלת איברים כולל מימון לאיתור והפקת תאי גזע /מח עצם

• פיצוי לכל ניתוח המבוצע בחו"ל ללא השתתפות החברה

• כיסוי לטיפולים קוסמטיים/אסטטיים וניתוחי עיניים בלייזר

• שירותי אבחון וטיפול בהפרעות קשב בילדים

• טיפולי רפואה משלימה בבית המבוטח
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד