י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

רכב בייבוא אישי מזמינים רק ב'מיאמי מוטורס'

חולם על רכב ייחודי שלא ניתן למצוא בסוכנויות הרכב? עם מיאמי מוטורס אתה יכול להגשים את החלום ולהזמין לך רכבי יוקרה, רכבי ספורט ואו רכבי אספנות מכל העולם ובתנאי מימון נוחים • כתבה פרסומית

טויוטה סיינה 8 מקומות – מלהיטי היבוא האישי
טויוטה סיינה 8 מקומות – מלהיטי היבוא האישי

בעקבות המשבר בארה”ב וירידת שער הדולר חלה עליה של מאות אחוזים ביבוא אישי של רכב לארץ. יבוא אישי הינו בעצם הנתיב האולטימטיבי להוזיל את עלות הרכב, שלא בקניה דרך היבואן הרשמי בארץ, ובכך לחסוך לך, הלקוח, סכומי כסף גדולים בהתאם לסוג הרכב.

בניגוד לאמונה הרווחת, יבוא אישי אינו נועד רק לבעלי הממון אלא גם לאזרחים מן השורה. זהו למעשה פתרון מצוין לרכבים בעלי נפח מנוע 2.4 ומעלה כגון מיניוואנים בעלי 7 או 8 מקומות, רכבי מנהלים, ג’יפונים, ג’יפים גדולים, רכבי ספורט ועוד. היבוא האישי נועד גם לייבא כלי רכב מסוגים שאינם מיובאים על ידי היבואן הרשמי ובכך להגשים את חלומו של כל לקוח להחזיק רכב בהתאם לטעמו וצרכיו. יתרון נוסף הוא שהמייבא נרשם כיד ראשונה ברישיון ישראלי, גם אם הרכב שייבא הוא משומש!

חברת "מיאמי מוטורס" הינה חברה לליווי וייעוץ ליבוא אישי של רכבים מכל הסוגים. החברה, בבעלות אנשי עסקים מארה"ב וישראל, מחזיקה בשלוחות נוספות ברחבי העולם ומספקת לקהל לקוחותיה את הרכב המושלם לצרכיהם, תוך חסכון של 15% - 35% ממחיר הרכב ומניעת כל סבך הבירוקרטיה הכרוך ביבוא אישי. לחברה צוות בעל ניסיון ומוניטין בתחום הרכבים מעל תשע שנים וקשרים ישירים עם סוכני מכוניות בחו"ל.

ב"מיאמי מוטורס" אתה יכול ליהנות מתנאי מימון נוחים - עד 100% מעלות הרכב, וכן ממגוון רחב של רכבים למכירה והחלפה בשיטת הטרייד-אין . כל הרכבים הינם יד ראשונה לאחר השבחה עם האחריות והמקצועיות של חברת מיאמי מוטורס.


ליצירת קשר ולפרטים נוספים לחץ כאן

מיאמי מוטורס רכב יוקרה קניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד