כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

בתום שנתיים מוצלחות: דני בר גיורא עוזב את תפקידו

לאחר שנתיים בתפקיד ראש מינהל החינוך בירושלים ולאחר שהצליח לרכוש את אמונם של כלל המגזרים בעיר - פורש דני בר גיורא מתפקידו • הסיבות לפרישה אינן ידועות

דני בר גיורא. צילום: עיריית ירושלים
דני בר גיורא. צילום: עיריית ירושלים

ראש מינהל החינוך בירושלים, דני בר גיורא, הודיע בימים האחרונים לראש העיר, ניר ברקת על רצונו לסיים את תפקידו בסוף חודש מאי הקרוב.

בר גיורא ישלים במאי הקרוב שנתיים בתפקיד, ונחשב לאיש אמונו של ברקת ולמי שהצליח לרכוש את אמונם של כלל המגזרים בירושלים. בתום קדנציה של שנתיים בתפקיד.

לפני מספר ימים הודיע בר גיורא לברקת על רצונו לעזוב את תפקידו, והאחרון קיבל את בקשתו.

בהודעת הפרישה שלו כתב בר גיורא: "ברצוני להודות לראש העיר על שאפשר לי להיות שותף בהובלת מערכת החינוך בעיר, בשנתיים האחרונות הקמנו את מינהל החינוך, שיפרנו את תהליכי העבודה בכל אגפי ויחידות המינהל, קידמנו משמעותית את נושא מניעת ההנשרה, ושינינו ללא הכר את המענים הניתנים לאוכלוסיות מוחלשות, תוך הגדלת שוויון ההזדמנויות לכל ילדי העיר.

"כל אלה נעשו לצד מאמצים שהובילו להגדלה ניכרת של התקציבים השוטפים, הן ממקורות מדינה והן מהמגזר השלישי. כספים אלו אפשרו לנו, בין השאר, לקדם את תכנית ההתערבות בשכונות בפוקוס לצעירים.

"קידום זה תרם רבות לשינויי המגמה המבורכים שאנו רואים בשנה האחרונה במערכת החינוך הממלכתית והממלכתית דתית. אני בטוח כי בדרכי הציבורית בעתיד, אשוב לתרום לקידומה של מערכת החינוך ברמה הלאומית".

ראש העיר הודה לבר גיורא על תרומתו למערכת החינוך בירושלים וציין כי "במשך שנתיים אחרונות הוא עמד בראש מערכת החינוך בירושלים, מערכת החינוך המורכבת ביותר במדינה. ברצוני להודות לו על תקופת עבודתו ותרומתו בהובלת מערכת החינוך בירושלים, בפיתוח והצעדת הרפורמה החינוכית בבירה ובהקמת והפעלת מינהל חינוך במתכונתו החדשה.

"כאיש חינוך עתיר ניסיון, דני תרם וקידם במקצועיות ומחויבות את מערכת החינוך בעיר ואני מאחל לו הצלחה בדרכו החדשה".

העירייה תיערך לפרסום מכרז בימים הקרובים, מתוך כוונה לסיימו ולאפשר ביצוע חפיפה מסודרת.
חינוך עיריית ירושלים ברקת בר גיורא דני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד