כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

זול בשפע מציגה: מנקים את הבית בלי לנקות את הכיס

'זול בשפע' מלבינה את מחירי חומרי הניקוי וכלי המטבח לקראת הפסח ומציעה חומרי הניקיון הבסיסיים ומגוון כלי בית במחירים חסרי תקדים ובהנחות של עשרות אחוזים

זול בשפע מציגה: מנקים את הבית בלי לנקות את הכיס

פורים מאחורינו – הפסח בפתח. 'זול בשפע' פותחת את תקופת הפסח בניקיון מקציף ומלבינה את מחירי חומרי הניקוי המובילים וכלי המטבח בעשרות אחוזים למשך כל התקופה - השנה ננקה בזול, בלי לנקות את הכיס. כולנו מכירים את התחושה הזו, זה 'רק' גלון אקונומיקה קלאסי, רק בקבוק 'פנטסטיק' שאי אפשר לעבור את הפסח בלעדיו, 'רק' אבקת כביסה ומרכך, 'רק' נוזל לשמשות ומסיר שומנים, והופ...החשבון שלנו עומד על מאות שקלים עוד לפני שחשבנו על פסח.

'זול בשפע' עושה סדר בניקיון לחברי המועדון: השנה אין חוכמות, מנקים בזול, מנקים חכם! חומרי הניקיון הבסיסיים ומגוון כלי בית במחירים חסרי תקדים ובהנחות של עשרות אחוזים. כך לדוגמא: נוזל לניקוי רצפות 'סנו פיסגה' 2 ליטר – רק ב-8.99 שקלים בלבד! סייף פנטסטיק לניקוי כללי 2 ליטר – רק ב-9.99 שקלים בלבד! אקונומיקה 4 ליטר 'קלין' – רק ב-7.99 שקלים בלבד! 'סנו קליר' לשמשות וחלונות 1 ליטר, רק ב- 8.99 שקלים בלבד! 'סנו ג'אוול' מסיר שומנים קר 750 מ"ל, רק ב-8.99 שקלים בלבד! אבקת כביסה 'קולון 101' 6 ק"ג, רק ב-39.99 שקלים בלבד! 'סייף גל' אקונומיקה / אסלות 750 מ"ל, רק ב-7.99 שקלים בלבד.

החגיגה ממשיכה גם למחלקת כלי הבית, עם הנחות ענק לחברי המועדון, מחירים לדוגמא: סיר נירוסטה גדול /גבוה 10'' – פרפקטו רק ב-99.99 שקלים בלבד! סיר נירוסטה בינוני 6.5'' –פרפקטו רק ב-69.99 שקלים בלבד! סט סכו"ם 'ונציה' 24 חלקים – בליסימו – רק ב-74.99 שקלים בלבד! סט צלחות ורדים כסף פורצלן – 18 חלקים רק ב- 110 שקלים בלבד! כוסות זכוכית לקפה (חבית) 3 יחי' רק ב- 7.99 שקלים בלבד! סט 6 כוסות אירוח פסים דרו – 6 יחי' רק ב-8 שקלים בלבד! המבצע בתוקף בין התאריכים י"ז אדר ועד כ"א בניסן (11.3-13.4) עד גמר המלאי, לחברי המועדון בלבד.

במקום להתחיל את הפסח עם הוצאות ענק, היכנסו לסניפי 'זול בשפע' ברחבי הארץ ותתחילו לחסוך בגדול. ואחרים? שהם ישלמו יותר!!




זול בשפע הנחה קניות פסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד