ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

"בשעה הזו, הילד נמצא במקום נפילת הטיל" • מצמרר

"הלב רועד מהמחשבה איזה נזק היה נגרם אם היו ילדים בשעת נפילת הגראד ב'חזון עובדיה'" • השכנים והנהלת הת"ת משחזרים ל'בחדרי חרדים' את רגעי האימה

תמונות הפגיעה בבית הספר. צילום zaka line
תמונות הפגיעה בבית הספר. צילום zaka line



גראד שנורה בשעות הצהריים (א') לעבר העיר באר-שבע פגע ישירות בבית הספר הממלכתי-דתי 'חזון עובדיה'.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בבית הספר לומדים 145 תלמידים ואחר הצהריים מופעלת בו מועדונית בה שוהים בימים כתיקונים כ-35 ילדים. אמש החליט משרד החינוך לבטל את הלימודים בעיר, ורק בנס הטיל שפגע בבית הספר לא גרם לאסון נורא.

"שמענו בום ענק וכשהגענו למקום הקיר היה מחורר לגמרי", אמר תושב השכונה שהיה עד ראייה לנפילה בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. "זה היה פשוט מפחיד לחשוב מה היה קורה אם היו ילדים בסביבה. הכל היה יכול להיגמר באסון גדול".

חבר מועצת העיר באר שבע, יעקב אוחיון מש"ס אמר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי הוא ביקר במקום ו"מדובר בנס גדול".

ביתו של שמעון לוי, תושב שכונת ג' בבאר שבע ניזוק מהנפילה בחצר בית הספר, "כל חלונות הבית התפוצצו", הוא אומר בשיחה ל'בחדרי חרדים', "הגעתי מהעבודה סביב השעה 15:00 וישבנו עם הילדים בבית, שמענו את האזעקה נכנסנו למקום הכי מאובטח ואז שמענו את ניידות המשטרה והאמבולנסים. כל השכונה בלחץ, כולם על הרגליים. הילד שלי הקטן לומד שם ובשעות האלו בדרך כלל הוא נמצא בבית הספר.

"מדובר בנס גדול, ומזל שראש העיר יחד עם פיקוד העורף החליטו לא לקיים לימודים ביממה שכזו". לוי גם מספר על התחושה שפוקדת אותו ותושבים נוספים במהלך היממה האחרונה, "אנחנו מרגישים עיר מאוימת, אנשים בלחץ ובהיסטריה, כולם כאן בחרדה גדולה".

אב הבית של בית הספר שספג פגיעה סיפר בזירת האירוע: "שמעתי בום, רצתי למקלט וראיתי רסיסים באוויר. מההדף ישר ידעתי שזה כאן. אחר כך רצתי למקום וראיתי את הקיר מלא רסיסים. פה ממול זה הבית כנסת, פה עובדים בגינה, תלמידים עוברים פה כל יום - נס גדול קרה כאן. הכל בזכות ראש העיר שביטל את הלימודים".

תמונות הפגיעה בבית-הספר. צילום zaka line





ירי רקטה באר שבע דרום פגיעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד