י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

דִּבְרֵי שָׁלוֹם • נדבורנא: מונו עוד 3 אדמו"רים חדשים

חסידות נדבורנא התכנסה ללימוד משניות לציון ה'שבעה' לפטירת האדמו"ר • שיא המעמד: מינוי שלושה בנים לאדמו"רים בערי מגוריהם • בפנים: המתכון המלא לשלום

האדמו"רים מנדבורנא בפורים. צילום: העולם החרדי
האדמו"רים מנדבורנא בפורים. צילום: העולם החרדי

במהלך כנס חיזוק והתעוררות שנערך ביום ראשון בערב, ככלות 'השבעה' להסתלקותו של האדמו"ר מנדבורנא זצ"ל, הוכתרו עוד שלושה מבניו של האדמו"ר זצ"ל לשמש כאדמו"רים בערים שונות ברחבי הארץ, זאת מלבד בנו בכורו - הרה"צ רבי אליעזר זאב רוזנבוים, שהוכתר בהלוויה.

בכנס שנערך בהיכל בית המדרש הגדול בקרית נדבורנא בבני-ברק, השתתפו בניו וחתניו של האדמו"ר, שלמדו יחד עם החסידים לעילוי נשמתו של האדמו"ר זצ"ל. את המעמד ניהל הבן הבכור, שמונה לכהן כאדמו"ר מנדבורנא בבני-ברק.

במהלך הכנס הוכתרו הבן הרה"צ רבי מאיר יצחק אייזיק רוזנבוים לאדמו"ר מנדבורנא-ירושלים, הבן הרה"צ רבי אשר ישעיה הוכתר לאדמו"ר מנדבורנא-ביתר עילית, והבן הרביעי הרה"צ רבי יוסף נפתלי הוכתר לאדמו"ר מנדבורנא-אלעד.

לאחר מכן נשא דברים הגאון רבי מרדכי גרליץ, איש סודו ואמונו של האדמו"ר זצ"ל, שמסר מתווה ברור בהסכמת כל האחים להמשך קיום החסידות מתוך אחווה, שלום ורעות.

בכנס הוחלט כי השבת שקודם ההילולא של האדמו"ר זצ"ל, תתקיים בעיר בני-ברק בהשתתפות כל האדמו"רים והחסידים, מכל רחבי הארץ.

שבת פרשת נח, השבת המסורתית של 'נדבורנא חסידים' במירון, תתקיים בראשות כל האדמו"רים והחסידים.

שבת פרשת ויחי - השבת שקודם היארצייט של האדמו"ר בעל ה'דבר חיים' - תתקיים אף היא בירושלים, בהשתתפות כל האדמו"רים והחסידים.

כמו-כן הוכרז כי נציגי כל הקהילות מכל הארץ יהיו חברים בוועדה שתקרא 'משמרת שלום', שתאגד את כל הפעילות להמשך קיומה של החסידות באחדות מלאה.

כל ראש משפחה – מתוך 1000 המשפחות המרכיבות את החסידות – יוכל להחליט לאיזו חצר ברצונו להשתייך.
נדבורנא הילולא אליעזר זאב רוזנבוים מרדכי גרליץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 66 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד