כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

'השומרים' ניהלו מרדף באישון ליל אחרי 'שודדי הכסף'

אלמונים פרצו באישון ליל לחנות כלי כסף בבני-ברק ונמלטו עם שלל בשווי עשרות אלפי ש"ח • 'השומרים' ניהלו מרדף אחרי השודדים - אך הללו הצליחו להימלט • תיעוד

החנות הפרוצה. צילום: בחדרי חרדים
החנות הפרוצה. צילום: בחדרי חרדים

מכת פריצות בבני-ברק: אמש (ב') נפרצה חנות כלי כסף של 'האחים חדד' ברח' רבי עקיבא בעיר.

מתנדבי 'השומרים' וכוחות המשטרה שהגיעו למקום דיווחו על רכב מסוג פורד שנמלט מהמקום יחד עם רכב נוסף מסוג סוזקי. הכוחות ניהלו מרדף בעקבות הרכבים, אך על פי הוראת המוקד בוטל המרדף בכדי לא לסכן את חייהם של המתנדבים. מספרי הרכב הועברו על ידי הארגון למשטרת ישראל.

בזכותו של בני ברקי עירני: נעצרו זוג פורצים
גל פריצות בבני-ברק • נשדדו מאות כלי כסף • גלריה
במהלך הפריצה: המתנדבים לכדו את הגנב • תמונות
"יש גנבים", צעקה השכנה - והרקדנים רצו לבית המחותן

מעדויות של אנשים אשר נקלעו למקום בשעת לילה מאוחרת עולה כי בשעה 3:20 לפנות בוקר הגיעו הפורצים לחנות חיברו את הרכב לגדר המאבטחת את החנות, שברו את הזכוכית והחלו לשדוד את כלי הכסף שהיו מונחים על הויטרינות.

שישה אנשים שהיו בתוך החנות בשעת הגניבה נעלמו עם סחורה בשווי עשרות אלפי שקלים וכלי כסף רבים.

לפני כחודש וחצי נפרצה חנות כלי כסף ברחוב שמשון הגיבור בעיר בני ברק, שני רוכבי אופנוע נראו נמלטים מהמקום. שעה לאחר הפריצה הצליחו מתנדבי 'השומרים' ללכוד שני חשודים שניסו לפרוץ לדירת מגורים, בכליהם של החשודים נמצאו כלי פריצה, כפפות וקסדות. בו זמנית נפרצה חנות כלי כסף נוספת ברחוב רבי עקיבא סמוך לרחוב ירושלים, הגנבים רוקנו את החנות מכלי הכסף – ונמלטו מהמקום. יום לפני כן נעצר חשוד בן 17 וצעיר נוסף בחשד למעשי שוד בבני ברק.

משה כץ, דובר משטרת מחוז תל אביב במשטרה מסר ל'בחדרי חרדים' כי במהלך הלילה נפרצה חנות בשם 'המרכז לכלי כסף' ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, מהחנות נגנבו פריטי כסף רבים, אך הבעלים טרם העריך את שווי הפריטים שגנובים. עוד הוסיף, כי עד כה לא נעצרו חשודים במעשה.















כלי כסף פרצה משטרה השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד