כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

הצעת חוק: להתקין נורות מהבהבות על מצלמות המהירות החדשות

חברת הכנסת רונית תירוש הגישה את הצעת החוק כדי להרתיע נהגים מלנהוג במהירות מופרזת. אור ירוק: על מצלמות המהירות החדשות להיות גלויות לציבור

הצעת חוק: להתקין נורות מהבהבות על מצלמות המהירות החדשות

הצעת חוק חדשה, שהונחה על שולחן הכנסת בתאריך 16.01.2012 מבקשת לקבוע כי על מצלמות המהירות האוטומאטיות החדשות, יותקנו נורות כחולות מהבהבות, כדי להרתיע נהגים מלנהוג במהירות מופרזת.

את ההצעה יזמה חברת הכנסת רונית תירוש: "מיקומן של חלק מהמצלמות מוסתר מעיני הציבור עקב תנאי דרך שונים וזווית ראיה ועולה החשש כי המצלמות החדשות הוצבו בעיקר לצורך העשרת קופת המדינה, באמצעות הנפקת קנסות רבים ולא לצורך שימוש כאמצעי הרתעה לציבור הנהגים". כוונתה של חברת הכנסת תירוש, היא שהנהגים יראו מרחוק את הנורה הכחולה, אשר תרתיע אותם מלנסוע במהירות מופרזת.

מצלמות המהירות הדיגיטאליות החדשות, התחילו לפעול לאחרונה ברחבי הארץ ואחרי תקופת ניסיון, החל מה-1 במרץ 2012 הן התחילו להיות פעילות ולהנפיק דוחות.

עמותת אור ירוק: "על מצלמות המהירות להיות גלויות לציבור ומלוות בשילוט מתאים. את מיקומן צריכה לקבוע וועדה בראשות שופט כדי שהן יהיו אפקטיביות במלחמה בתאונות הדרכים ולא לשם "מסחטת כספים". מעבר לכך, את הכסף שיתקבל מהדוחות יש להעביר ישירות למאבק בתאונות הדרכים".
אור ירוק צ'קלקה צקלקה מצלמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד