כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מייסד מגה-אפלואד: חשבונות רבים באתר היו שייכים לפקידי ממשל

קים דוטקום, ששוחרר ממעצר לפני מספר ימים, חשף כי פקידים במשרד המשפטים ובסנאט החזיקו חשבונות בקנה מידה רחב באתר הפופולארי, שנסגר על ידי ה-FBI לפני כחודשיים

  • י"ט אדר התשע"ב
מייסד מגה-אפלואד: חשבונות רבים באתר היו שייכים לפקידי ממשל

קים דוטקום, מייסד מגה-אפלואד, אתר ההורדות הלא חוקיות הגדול בעולם שהוסר מרשת האינטרנט, חושף כי חשבונות רבים באתר היו שייכים לעובדים בממשל האמריקאי – אשר הביא לסגירתו.

"מצאנו שפקידי ממשל רבים, כולל במשרד המשפטים ובסנאט, החזיקו חשבונות בקנה מידה רחב במגה-אפלואד", אמר קים דוטקום, ששוחרר ממעצרו לפני מספר ימים. מתברר כי הגילוי נחשף במסגרת מאמצי המחלקה המשפטית של מגה-אפלואד לנסות ולשחזר מידע של משתמשים, על מנת לספק להם גישה מוגבלת לאתר, כך שאם ירצו יוכלו למחוק עצמם ואת הפרטים שלהם.

במקביל, ממשלת ניו-זילנד החליטה להעניק לקים מעמד של תושב קבע, לאחר שמחלקת ההגירה במדינה קבעה שההון בו הוא מחזיק, הנאמד בעשרות מיליוני דולרים, יוכל לתרום לכלכלת ניו זילנד, בה התגורר מאז שעזב את גרמניה מולדתו.

לפני כחודשיים עצר ה-FBI בניו זילנד ארבעה ממפעילי מגה-אפלואד, עוד שבעה אנשים הקשורים אליו וסגרה את אתר ההורדות הפופולרי. כתב האישום בן 72 העמודים שהגיש משרד המשפטים האמריקאי נגד מפעילי מגה אפלואד כולל אישומים לקשירת קשר להפצה פירטית של סרטים, ועותקים בלתי חוקיים של יצירות המוגנות בחוקי זכויות היוצרים. לפי האישומים, גרפה החברה רווחים בלתי חוקיים בהיקף של יותר מ-175 מיליון דולר מפרסום באתר.
מגה אפלאוד קים דוטקום פקידים אינטרנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד