י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

תביעה נגד אפל: סירי לא מבצעת מה שמובטח

פרנק פאזיו מניו יורק טוען כי בניגוד לפרסומות המראות כיצד סירי מסייעת לקבוע פגישות ולקשור עניבה – הוא זוכה ממנה לתגובות שגויות

  • י"ט אדר התשע"ב
תביעה נגד אפל: סירי לא מבצעת מה שמובטח

סירי, אפליקציית העוזר האישי באייפון 4S של אפל ספגה תלונות מצד משתמשים על כך שהיא אינה מדויקת, ואף זכתה כבר לפרודיות ברשת. כעת, היא נמצאת במוקדה של תביעה הטוענת כי מדובר בהונאה, דיווח "וול סטריט ג'ורנל".

פרנק פאזיו, משתמש אייפון מניו יורק, תובע את אפל על פרסום מטעה, וטוען כי הפרסומות של החברה לאייפון 4S נותנות "רושם שגוי ומטעה" לגבי יכולותיה של סירי. "חלק גדול מפרסומותיה של אפל בטלוויזיה מציגות אנשים המשתמשים בסירי כדי לקבוע פגישות, למצוא מסעדות ואפילו ללמוד אקורדים של שירי רוק קלאסיים בגיטרה ולקשור עניבה", נכתב בתביעה, שהוגשה לבית משפט פדרלי בקליפורניה. "בפרסומות, כל המשימות האלה מבוצעות בקלות באייפון 4S בעזרתה של סירי, שהפונקציונליות שלה מוצגת בצורה שונה מהתוצאות והביצועים של סירי בפועל".

לדברי פאזיו, במציאות סירי מגיבה הרבה פחות. כשהוא ביקש ממנה הוראות הגעה למקום מסוים, "סירי לא הבינה מה התבקש ממנה, או לאחר זמן המתנה רב, השיבה תשובה שגויה", טען. דוברת אפל סירבה להגיב לגבי התביעה. כתב ה"וול סטריט ג'ורנל" ציין כי הוא דווקא זוכה בדרך כלל לתגובות יעילות מצד סירי.

אפל סירי תביעה מאכזב פרסומת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד