כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

העסקן מבעלזא ניצל • "הכל בזכות האדמו"ר"

אהרל'ה פריד, עסקן בחסידות בעלזא, התהפך עם רכבו • הרכב הלך טוטאל-לוס - ופריד יצא בריא ושלם • ל'בחדרי חרדים' הוא מסביר: "הכל בזכות המטבע של האדמו"ר"

 הרכב ההפוך. צילום: צחי טובול, חדשות 24
הרכב ההפוך. צילום: צחי טובול, חדשות 24



תאונת דרכים קשה ארעה אתמול (ב') בכביש גולדה מאיר בסמוך למתחם הר חוצבים בירושלים.

הנהג, אהרל'ה פריד, עסקן ידוע בחסידות בעלזא, התהפך עם רכבו ביציאה מכביש בגין ונלכד בתוך הרכב. צוותי כיבוי חילצו את הנהג, וכונני 'איחוד הצלה' העניקו סיוע רפואי לשני פצועים.

הרכב שהתהפך ניזוק באורח קשה, והנפגעים פונו לבית החולים במצב קל.

אהרל'ה פריד, שוחרר היום מבית החולים. עם יציאתו, סיפר ל'בחדרי חרדים': "אתמול בשעות הערב נסעתי ברכבי על כביש בגין במהירות סטנדרטית. מעט לפני הפנייה לכיוון הר חוצבים זיהיתי נהג צעיר כבן 18 שנצמד לצד שמאל של רכבי במהירות, תוך שניות ספורות הרגשתי חבטה עזה, הרכב שלי התרומם באוויר, התגלגל פעמיים, שבר את גדר ההפרדה ונחת כשהוא הפוך לצד הכביש.

"העובדה שהייתי חגור, הצילה את חיי", מספר פריד. "אנשים שראו את התאונה לא הבינו איך יצאתי מהתאונה עם מכות יבשות ושריטות קלות על הידיים בלבד".

עוד סיפר הנהג, כי כשקנה את הרכב נכנס לאדמור מבעלזא שליט"א וביקש ברכה שלא יקרה לו נזק. האדמו"ר העניק לו מטבע לשמירה והבטיח שלא יאונה לו כל רע. "הרכב הושבת – אבל אני עצמי לא נפצעתי בכלל".

יוסי, מתנדב 'איחוד הצלה' שטיפל בנפגע סיפר ל'בחדרי חרדים': "מדובר בניסי ניסים, כריות האוויר התנפחו, הרכב הושבת, והנהג יצא עם חבלות קלות בלבד". עוד אנקדוטה מעניינת עליה סיפר יוסי: "הנהג לא היה מוכן להתפנות לבית החולים, בטרם יחלצו צוותי הכיבוי את מטבע השמירה שקיבל מהאדמו"ר".

זירת התאונה והרכב ההפוך • צילום: צחי טובול, חדשות 24

















תאונת דרכים כביש בגין איחוד הצלה התהפך רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד