ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

שר הביטחון: צה"ל יכה בכל מי שינסה לפעול נגדנו

שר הביטחון יחד עם מפקד פיקוד הדרום וראש אגף המבצעים, היום. צילום: משרד הביטחון

שר הביטחון יחד עם מפקד פיקוד הדרום וראש אגף המבצעים; צילום משרד הביטחון
שר הביטחון יחד עם מפקד פיקוד הדרום וראש אגף המבצעים; צילום משרד הביטחון

שר הביטחון אהוד ברק קיים היום (שלישי) סיור באוגדת עזה והתייחס לסבב ההסלמה האחרון ברצועת עזה. "ייתכן שאנחנו נמצאים בסיומו של הסיבוב הזה, שהמחיש שוב את העובדה כי צה"ל יכה בכל מי שינסה לפעול נגדנו", ציין שר הביטחון.

השר ברק הדגיש כי "פיקוד הדרום, תחת האלוף טל רוסו ותא"ל יוסי בכר, בתיאום עמוק עם חיל האוויר, עם השב"כ, עם גורמי המודיעין ובהנחייתו והובלתו של הרמטכ"ל, רא"ל בני גנץ, פועלים בצורה תכליתית ונכונה מול האיומים של ירי הרקטות".

עוד ציין השר ברק כי "צה"ל ממשיך להיות מחויב לפעול נגד כל מי שזומם, מנסה או מכין פעולות נגד אזרחי המדינה או נגד חיילי צה"ל שפועלים לאורך הגבול. בהזדמנות הזאת, חשוב לציין את ההישגים יוצאי הדופן של כיפת ברזל, היו מעל 250 רקטות ומתוכם מעט פצצות מרגמה. שיעור היירוטים גבוה ביותר, הוא גם תורם לביטחון האזרחים, גם להרתעה של הצד השני וגם לחופש הפעולה ושיקול הדעת של הדרג המדיני".

שר הביטחון הדגיש כי צה"ל "פועל להיות תמיד צעד אחד קדימה - מוכן וערוך לתת ביטחון לאזרחי ישראל. התוצאות בסיבוב האחרון טובות ואנחנו ממשיכים להיערך כדי שגם בפעמים הבאות, כשנאלץ לפעול, תהיה פעולה נחרצת, תכליתית עם תוצאות טובות".
שר הביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד