ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

מנכ"ל מכבי ערך ביקור חיזוק בסניפי הדרום

רן סער הגיע לחזק את צוותי הרפואה, עובדי הסניפים ומבוטחי מכבי בדרום, ואמר: "אני גאה ומעריך את הצוות הרפואי, העו"ס, מנהלות הסניפים, ומתאמי קשרי הקהילה שהתייצבו לעבודה מתוך מסירות נפש של ממש"

רן סער בסיורו
רן סער בסיורו



מנכ''ל מכבי שירותי בריאות, רן סער, ערך ביקור מיוחד באזור הדרום, לאור המצב הביטחוני הקשה. במהלך הסיור עודד את הצוותים הרפואיים ובחן את האפשריות השונות לסייע למבוטחי הקופה שנמצאים תחת מתקפה בימים האחרונים.

בסיור שערך המנכ''ל הוא התרשם מהתגובות המהירות של מנהלות הסניפים והצוותים הרפואיים הרבים, שהתייצבו בסניפים ללא מורה ופחד, וזאת על מנת להעניק למבוטחים את השירות הרפואי באופן מהיר ויעיל.

המנכ''ל התרשם ושיבח את הצוותים הרפואיים וציין באופן מיוחד את מסירותם של העו''ס הרבים שנתנו מענה מיידי לנפגעי חרדה ובני משפחתם בזמן אמת.

בסיום הסיור, ציין רן סער: "מכבי הייתה ערוכה באופן יוצא מן הכלל לכל אירועי הלחימה האחרונים. אני גאה ומעריך את הצוות הרפואי, העו''ס, מנהלות הסניפים, ומתאמי קשרי הקהילה שהתייצבו לעבודה מתוך מסירות נפש של ממש. ואכן מצאתי סניפים מלאים, עם כל נותני השירותים הרפואיים והפרא רפואיים וגם מבוטחים רבים שטופלו במקצועיות על הצד הטוב ביותר".
רן סער קופת חולים מכבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד