ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

מפיקים לקחים • אבטחה מתוגברת גם בניו-יורק

בעקבות הרצח המזעזע בצרפת הודיע מפקד משטרת ניו-יורק על הגברת האבטחה בסמוך למוסדות היהודיים • ארגון האו.יו. קורא: "תגברו את האבטחה על מוסדות הקהילה"

אבטחה בסמוך למוסד חרדי. צילום אילוסטרציה
אבטחה בסמוך למוסד חרדי. צילום אילוסטרציה

מפקד משטרת ניו יורק "אנחנו מתגברים אבטחה לכל מוסדות הקהילה היהודית בניו יורק
הקהילה היהודית בארצות הברית עקבה אתמול בדאגה אחר הדיווחים על הטבח המזעזע בפתח בית הספר 'אוצר התורה' בצרפת.
דב הייקינד, חבר בית המחוקקים של ניו יורק, קיים אתמול אחר הצהריים הפגנת הזדהות עם משפחות ההרוגים בה השתתפו בכירים רבים מהממשל, ראשי ארגון 'השומרים' וחברי מועצת העיר.

הייקינד שנשא דברים בעצרת ההזדהות אמר בין הייתר כי "הטרגדיה בטולוז פגעה בכולנו. איזה אדם מסוגל לגשת לילד בן 3, לסחוב לו בשיער, ובקור רוח לירות בו ולהרוג אותו? אילו דברים שאי אפשר להתכונן אליהם. זה נורא. אנחנו בוכים על הקורבנות ועל משפחותיהם".

יענקי דסקל, מראשי ארגון השומרים, לקח את המיקרופון, ובקול רועד – אמר: "זה קרה בטלוז בצרפת, אבל זה יכול לקרא גם כאן בניו יורק. בבורו פארק.

דוד סטורובין, מועמד רפובליקני לסנאט, אמר באירוע: "קשה לתאר את השוק, הזוועה והכעס שאנו חשים היום לנוכח הפגיעה בילדים. זה לא פשע רגיל. זה היה מסר לכל יהודי העולם. המסר היה, שאנחנו אף פעם לא יכולים להרגיש בטוחים בשום מקום בעולם".

מפקד משטרת ניו יורק, ג'ון קלי, הודיע כי בעקבות האירוע בצרפת מתגברת המשטרה את האבטחה בכל הריכוזים היהודיים, מוסדות החינוך ובתי הכנסת בעיר.

ארגון האו. יו. - ארגון הגג של הקהילות היהודיות בארה"ב פרסם אף הוא גינוי לאירוע וקרא לכל הקהילות היהודיות לתגבר את האבטחה ליד מוסדות הקהילה.
צרפת טבח אבטחה משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד