י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

קבוצת 'יפאורה' השלימה את מערך ייצור המהדרין לקראת פסח

יצרנית המותגים RC, ספרינג, תפוזינה, שוופס ועוד הכתירה את סיום תהליך ההכשרה כהצלחה מרובה. מנכ"ל החברה: "אנו גאים בחותם הכשרות וסמל האיכות שהפכו את 'יפאורה' לבחירה הראשונה של רבבות צרכני המהדרין בישראל"

קבוצת 'יפאורה' השלימה את מערך ייצור המהדרין לקראת פסח

קבוצת 'יפאורה' יצרנית המותגים 'RC', 'ספרינג' 'תפוזינה' 'ספרינג TEA' 'שוופס' 'מיץ פז' 'קריסטל' ו'עין גדי', השלימה בהצלחה מרובה את מוכנות ותפעול כל מערך הייצור הגדול של כלל מותגי הקבוצה, וכשרותו למהדרין מן המהדרין לקראת חג הפסח, תחת בשורת הרחבת היקף מוצרי המהדרין לסגמנטים חדשים.

ההערכות המיוחדת שהחלה כבר לפני חודשים, לוותה בפעילות מורכבת וחובקת תבל של תיאום חומרי הגלם, והקפדה דקדקנית על כל פרטי החומרים השונים, רכזי הפרי, תמציות שונות וסוכרים, שיובאו במיוחד תחת השגחה קפדנית ומדוקדקת לפסח, לאחר עמידה בסטנדרט כשרות המהדרין המחמירה ביותר, כפי שהתוו ראשי מערך הכשרות של 'יפאורה', הגר"א רובין ובד"צ מהדרין, והגר"ש הכהן קוק ובכשרות מהדרין רחובות.

בתום מערך הכשרה מורכב של כל מערכות הקיטור, מיכלי האחסון וקווי הייצור שכלל פירוק וניקוי יסודי של רכיבי המערכות בהתאם להוראות הכשרות, הוחל בהלכי ייצור המהדרין לקראת חג הפסח, שמתרחב השנה עם מגוון מוצרים נרחב במיוחד, כמענה לדרישת צרכני המהדרין הגדלה והולכת, בזכות העמידה העקבית על סטנדרט כשרות גבוה במיוחד לאורך השנה.

חידוש מיוחד מטמיעה תשלובת 'יפאורה' השנה פעם נוספת, עם הצלחתה להכשיר ולהרחיב באופן בלעדי קו מיוחד של משקאות 'דיאט' ללא סוכר לטובת ציבור צרכני המהדרין, יישום יחידני שאין לו אח ורע בתעשיית המשקאות הקלים, זאת בעקבות השקעה תקציבית משמעותית במיוחד של שימוש גורף בממתיק 'סוכרלוז' שעלותו יקרה הרבה יותר בשל יתרונותיו הבריאותיים, במקום השימוש המקובל בתעשייה בממתיק 'אספרטיים' המכיל עיבודי קטניות ואינו מאושר לפסח. בעקבות כך, מייצרת החברה את סדרות משקאות הדיאט קולה של המותג RC, בכשרות לפסח מהדרין, יחד עם מגוון המשקאות, וכמובן קו הייצור של מי הסודה 'שוופס' שהפכו למוצר הנמכר ביותר בתקופה זו, בכל רשתות המזון למהדרין ברחבי הארץ.

בסיור סיכום מיוחד שנערך בהשתתפות הגר"א רובין וראשי 'בד"צ מהדרין', מנכ"ל החברה רוני גת וראשי מערך הייצור, נבחן יישום הידורי הכשרות לאורך כל קווי הייצור וביצוע הנחיות הכשרות המחמירות שהתוו ראשי מערך הכשרות כהידור שבהידור לציבור המהדרין בכשרות בחג הפסח בפרט.

לאורך הסיור כולו הביעו הגר"א רובין וראשי מערך הכשרות את התפעלותם מיישום הוראות הכשרות בצורה הדקדקנית ביותר, החל מתרכובות חומרי הגלם שנבחנו בהידור רב ובהקפדה מיוחדת, יחד עם מערך הייצור של המותגים השונים שמתנהל כולו בפיקוח הלכתי צמוד והדוק בכל שעות היממה, ומציב בפני צרכני המהדרין רף חדש של כשרות ואיכות.

הגר"א רובין הביע את הערכתו הרבה להנהלת החברה ולעומד בראשה על העמידה האיתנה על הידור הכשרות ללא קולות וללא פשרה כלשהי "הנכונות להשקיע ולתור בכל רחבי תבל אחר חומרי גלם שאין בהם כל חשש הינה מופת ודוגמא לכשרות ולאחריות שמשפיעה על תעשיית המזון כולה".

רוני גת מנכ"ל החברה, הביע את הערכת החברה לציבור צרכני המהדרין ולרמת הכשרות המיוחדת שמנחה מערך הכשרות של הגר"א רובין וכשרות המהדרין של הגר"ש קוק: "אנו גאים בחותם הכשרות וסמל האיכות שהפכו את 'יפאורה' לבחירה הראשונה של רבבות צרכני המהדרין בישראל, בכל ימות השנה ובחג הפסח, עשייה שתוסיף ותתפתח בהתמדה".









יפאורה ספרינג שוופס תה מיץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד