ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

המשטרה לא הופיעה לדיון • החשוד בשוד שוחרר בערבות

הצעיר החרדי שנעצר בחשד למעורבות בשוד הובא להארכת מעצר, אך נציג המשטרה בושש מלהגיע • לשופט נמאס והוא שחרר את החשוד בערבות • 2 הבנות שנעצרו שוחררו אתמול

המשטרה לא הופיעה לדיון • החשוד בשוד שוחרר בערבות



השבוע ביום שני נעצר בחור חרדי תושב ירושלים לאחר שנחשד בעבירות של שוד, הלבנות הון, פריצות ואחזקת רכוש גנוב. יחד איתו נעצרו 2 נערות חרדיות,

מעצרו של החשוד הוארך עד להיום (ו). הבוקר בשעה 9:00 הובא החשוד לבית משפט השלום בירושלים בפני השופט אברהם רובין. נציג המשטרה הגיש בקשה להארכת מעצרו בחמישה ימים נוספים.

עוד בנושא:
3 צעירים חרדים נעצרו בחשד לביצוע שוד

משום מה, לאחר שנציג המשטרה הגיש את הבקשה במזכירות הוא נעלם. הדיון החל, החשוד יחד עם עו"ד יאיר נהוראי המתינו יחד עם השופט לנציג המשטרה, אך הוא בושש מלהגיע.

לאחר כשעה, עורך הדין יאיר נהוראי ניצל את העובדה שאין נציג תובע, וסיפר לשופט כי עשה כל מאמץ להשיג את נציג המשטרה על מנת שיופיע בדיון, ואפילו נאמר לו שהוא יגיע בעוד דקות ספורות.

עד לשעה 10:06 לא הופיע אף נציג מטעם המשטרה לדרוש ולעמוד על כך שמעצר החשוד יוארך. השופט אף שיבח את מאמציו של ע"ד נהוראי להשיג נציג שיתייצב בדיון מטעם המשטרה.

השופט אברהם רובין החליט עקב כך לשחרר את החשוד לשני ימי מעצר בית, בערבות של 10,000 ש"ח.

עו"ד יאיר נהוראי הגיב ל'בחדרי חרדים' על התנהלות המשטרה והחלטת בית המשפט: "נדמה שהחלטת בית המשפט מדברת בעד עצמה".

ממשטרת ירושלים נמסר כי שתי העצורות הנוספות שוחררו אתמול (ה) על ידי המשטרה, ללא תנאים, לדבריה, הנציג איחר לדיון משום שהשתתף בדיון אחר שנמשך.

פרוטוקול הדיון:



בית משפט משטרה עצור שוד בחורות חרדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד