כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

המשביר לצרכן מציגה: כל המתנות לחג, במקום אחד

מחפשים לקנות מתנות לפסח? במשביר לצרכן תוכלו למצוא מגוון מבצעים בשלל המחלקות וליהנות מהנחות של עד 50% ואף יותר • המבצעים בתוקף עד כג' ניסן

המשביר לצרכן מציגה: כל המתנות לחג, במקום אחד

גלגל השנה מאתגר אותנו, כל פעם מחדש, במרוץ החיים הבלתי פוסק. עבודה, לימודים, משפחה ובישולים- רצים, רצים ולרגע לא נחים. עד החגים. החגים הם הזדמנות מצוינת להירגע, ואפילו רק לרגע, מהמרוץ הבלתי פוסק. את החג אנחנו מבלים בחיק המשפחה, מתענגים על מצוות החג, על האווירה המיוחדת ובעיקר, מקבלים כוחות לכל השנה. אבל, לקראת החג כולנו מחפשים משהו אחד: מתנות. כי החג מעניק לנו הזדמנות מצוינת להכיר תודה, להביע הוקרה, לבטא בנתינה את מה שקשה לבטא במילה. אנחנו מחפשים מתנות מתאימות לבני משפחה, מארחים, חברים, שותפים לדרך ואפילו שכנים נחמדים במיוחד.

הסיפוק וההנאה ממציאת המתנה האולטימטיבית עבור בן המשפחה אותו אנו מעוניינים לשמח, כמוה כקבלת מתנה של ממש. בכדי לשמח את האחר, את החשוב לנו, צריך לחשוב על עולמו, העדפותיו, צרכיו ובעצם להבין מה בסופו של דבר יגרום לחיוך על שפתיו. במשביר לצרכן, הכולבו המוביל בישראל, כבר מכירים את כל הפרוצדורה ולכן מציעים לנו בדיוק את מה שחיפשנו: כל המתנות לחג במקום אחד. במשביר לצרכן אפשר למצוא מתנות לאימא ואבא, לשווער והשויגר, לאישה, לבעל, לילדים וגם לעצמינו. גם אנחנו צריכים לשמוח בחג.

במשביר לצרכן תוכלו למצוא מגוון מבצעים בשלל המחלקות. כך למשל, תוכלו לרכוש בשמים מובילים שבמבצע עד 40% הנחה+ 40% הנחה נוספים על היתרה לחברי club 365, כלי בית וטקסטיל שבמבצע עד 50% הנחה + 20% הנחה נוספים על היתרה לחברי club 365 ועוד... המבצעים בתוקף עד כג' ניסן ה- 15.4.12.

רשת המשביר לצרכן הינה רשת הכול בו הגדולה ומובילה בישראל, השומרת שבת כהלכה בכל סניפיה, בבעלות קבוצה שומרת שבת. לרשת סניפים גדולים בסמוך לריכוזים החרדיים, בהם בקניון איילון סמוך לבני ברק, בקניון הגדול בפתח תקווה, בירושלים חנות דגל בכיכר ציון וחנות בקניון מלחה, באשדוד בסטאר סנטר ובקניון לב אשדוד, וסניפים גדולים נוספים בפריסה ארצית, כולל בתל אביב, רחובות, נתניה, חיפה, נתיבות ועוד.
המשביר לצרכן מתנות לחג הפסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד