י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

61% ממשתמשי האייפון התעדכנו לגרסת המערכת האחרונה תוך שבועיים

גרסתה החדשה של מערכת ההפעלה iOS הגיעה ל-61% מהאייפונים שבועיים בלבד לאחר שחרורה • מדובר בעדכון המהיר ביותר אי פעם לגרסת מערכת הפעלה סלולרית חכמה

אייפון. צילום: מנחם הלוי
אייפון. צילום: מנחם הלוי

שבועיים בלבד לאחר שחרור גרסתה האחרונה של מערכת ההפעלה לאייפון, שודרגו אליה כבר 61% מהמכשירים התומכים, כך לפי מפתח האפליקציות דייויד סמית'. סמית' מפתח אפליקציית ספרים מוקלטים (Audiobooks) למכשירי אפל. מאחר והאפליקציה, בעלת גרסה חינמית וגרסה בתשלום, נהנית מיותר מ-100,000 הורדות בשבוע, הוא מסוגל לספק מידע אמין ומעניין על הרגליהם של משתמשי iOS בזכות נתונים ששאב מהורדות המשתמשים.

לטענת סמית', מרגע שחרורה של iOS 5.1 בשביעי במרץ ועד שהגיעה ל-50% מהמשתמשים בגרסה 5 עברו חמישה ימים בלבד, ואחרי חמישה-עשר ימים כבר הגיע שיעור המשדרגים מקרב משתמשי iOS5 ל-77%. כאשר הוסיף לחישוב את לקוחותיו המשתמשים בגרסאות קודמות של מערכת ההפעלה הגיע לשיעור משדרגים כוללשל 61%. לצורך ההשוואה, ל-iOS 4 לקח חודש כדי להגיע ל-50% ממשתמשי ה-iOS.

התכונה שאיפשרה את תהליך השדרוג המהיר היא האפשרות לעדכן את המכשיר לגרסאות הבאות "דרך האוויר" (OTA), ללא צורך בחיבור למחשב ושימוש ב-iTunes. זהו אחד החידושים המשמעותיים ביותר ב-iOS 5 וכנראה שהנוחות שהוא מקנה מעודדת משתמשים לבצע עדכונים תכופים יותר למערכת ההפעלה. הנתונים הללו מצביעים ללא ספק על כמה שימושי יכול להיות עדכון דרך האוויר - תכונה שהיעדרה מרוב מכשירי האנדרואיד יכולה להסביר מדוע רק 1.6% מהמכשירים עודכנו עד כה לגרסתה העדכנית של המערכת, 4.0, הזמינה זה מספר חודשים.
אייפון אפל גירסא עדכנו לקוחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד