י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

"ראיתי שעקבתם אחרי" • השיחות עם הרוצח נחשפות

הרוצח מטולוז אמר לשוטרים שצרו על ביתו: "מצטער שפספסתי את יום החזרה ללימודים מהחופש הגדול בבית הספר היהודי" • ומה עשה בשעות שלאחר הרצח?

המחבל מוחמד מראח. צילומסך: ערוץ 2
המחבל מוחמד מראח. צילומסך: ערוץ 2



העיתון הצרפתי 'לה פריזיאן' מפרסם היום (ב') שיחות נוספות שניהל מוחמד מראח, הרוצח מטולוז, עם השוטרים שצרו על לביתו בשבוע שעבר.

על פי הדיווחים מראח סיפר לשוטרים כי הבחין שעוקבים אחריו. "הבחנתי בשלוש מכוניות חשודות שחנו בחזית הבניין" סיפר. הוא סיפר לשוטרים מאיזה סוג היו המכוניות, באיזה צבע היו ואפילו את הפרטים שעל לוחיות הרישוי שלהן. אך המעקבים לא הפריעו לו להמשיך בשגרת חייו.

ביום שלישי שעבר, בשעות אחר הצהריים וקצת יותר מ-24 שעות לאחר הטבח בבית הספר, הוא נסע במכוניתו בעיר הולדתו איזרד ושהה בה עד שעות הערב המאוחרות. הוא טייל בכיכר המרכזית של העיר ואף הספיק לשחק כדורגל.

בשעות הערב הוא שב לביתו, וביום רביעי בשעה שלוש לפנות בוקר ניתנה ההוראה לפשוט על ביתו של המחבל הצעיר. אחרי 32 שעות של מצור השליכו כוחות המשטרה רימוני הלם לדירה, פרצו פנימה והחלו לסרוק אותה "צעד אחר צעד".

מראח נהרג בחילופי אש שהתפתחו בדירה ושלושה שוטרים נפצעו במהלך הפשיטה, אחד מהם קשה מאוד.

העיתון 'זו'רנל דו דימנש' דיווח אתמול כי רגע לפני שנהרג בקרב יריות עם השוטרים, אמר המחבל מטולוז שהוא מצטער שפספס את "יום החזרה ללימודים מהחופש הגדול בבית הספר היהודי", משום שאז היה יכול לרצוח יותר ילדים יהודים.

עוד דווח כי במהלך המשא ומתן שניהל מראח עם אנשי המשטרה שצרו על ביתו, הוא הודה בפניהם כי חש "הנאה אינסופית" במהלך הטבח שביצע בבית הספר היהודי.

בתוך כך, אמש פורסם כי כתב אישום ראשוני הוגש נגד אחיו של מוחמד בגין סיועו לפיגוע.

בפיגוע ביום שני בבוקר בבית הספר 'אוצר התורה' נרצחו יונתן סנדלר ו-2 ילדיו אריה וגבריאל והילדה מרים מונסונגו בת ה-8 הי"ד.
אוצר התורה מוחמד מראח טולוז סנדלר כדורגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד