כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

דוקר החיילת ברכבת הקלה: תלמיד בן 18 בדרך לבי"ס

בתום שבועיים של חקירה, הובא החשוד בדקירת החיילת ברכבת הקלה בי-ם לבית המשפט • מדובר בתלמיד בן 18 ממזרח העיר שהחליט במקום ללכת לבית הספר - לבצע פיגוע

התחנה בה פעל המפגע. צילום: חדשות 24
התחנה בה פעל המפגע. צילום: חדשות 24

כמעט שבועיים אחרי פיגוע הדקירה ברכבת הקלה בירושלים, התירה המשטרה לפרסום פרטים חדשים על הדוקר ועל המעשה שביצע. בשעה זו מובא החשוד לבית המשפט, לדיון בהארכת מעצרו.

על פי החקירה שהתנהלה במפלג המיעוטים במשטרת ירושלים, החשוד בדקירת החיילת הוא צעיר ערבי בן 18, תושב מזרח ירושלים. באותו בוקר הוא יצא מביתו לכיוון בית הספר שבו הוא לומד, אבל לא היו לו תכניות להגיע ללימודים. כשהוא מצוייד בסכין אותה לקח מביתו, עלה הצעיר עלה על הרכבת והתיישב מול החיילת.

עוד בנושא:
חרדה בבירה: פיגוע ראשון ברכבת הקלה • חיילת נדקרה • המחבל נלכד והודה

כמה שניות לפני הגעת הרכבת לתחנת פסגת זאב, קם הצעיר ממקומו, שלף את הסכין ודקר אותה מספר פעמים. כשדלת הרכבת נפתחה, ברח בן ה-18 מהמקום לכיוון ביתו, שם פגש את אביו וסיפר לו על הדקירה.

בהמשך יצא שוב הנער מביתו ועלה על אוטובוס לכיוון מעבר קלנדיה, זאת במטרה לברוח לרמאללה ולהסתתר אצל בני משפחתו. במהלך הנסיעה אף השליך החשוד את הסכין מחלון האוטובוס, אלא שבעקבות מידע שהגיע למשטרה - הוא נעצר במעבר קלנדיה.

בחקירה הראשונית הודה החשוד במעשיו ומסר כי דקר את החיילת כנקמה על הפעולות שעושה צה"ל נגד הפלסטינים. להערכת המשטרה, הוא פעל באופן עצמאי ולא השתייך לארגון טרור כלשהו.
חיילת דקירה רכבת קלה ערבי חשוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד