כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

שוב נפילה מגובה באלעד • בן ארבע וחצי נפצע בינוני

ילד בן ארבע וחצי מהעיר אלעד טיפס על מסתור אשפה בגובה קומה וחצי, נפל לקרקע - ונפצע באורח בינוני • לפני חודש וחצי התרחש מקרה דומה: ילד נפל מגובה ונפצע קשה

נפילה מגובה. צילום אילוסטרציה
נפילה מגובה. צילום אילוסטרציה

ילד בן ארבע וחצי נפל מגובה רב באלעד ונפצע באורח בינוני.

סמוך לשעה 17:10, התקבל דיווח במוקד 'מד"א-ירקון' על ילד שנפל מגובה ונפצע. חובשי מגן דוד אדום 'איחוד הצלה' ו'הצלה גוש דן' שהגיעו למקום העניקו לילד טיפול רפואי ראשוני, ופינו אותו במצב בינוני, עם פגיעת ראש, לבית החולים 'שניידר' בפתח-תקווה.

מנהל המוקד העירוני, אפי שטרן, המשמש גם כחובש 'איחוד הצלה' ומד"א, סיפר ל'בחדרי חרדים' כי הילד טיפס על מסתור אשפה המתנשא לגובה של קומה וחצי, ונפל ממנו לקרקע.

מתנדב 'הצלה גוש דן' שהתפלל תפילת מנחה בבית הכנסת ׳ויזניץ׳, סמוך למקום האירוע, הוזעק על ידי עוברי אורח שזעקו: "הילד נפל".

שמוליק כהנא, מתנדב הארגון, סיפר: "הגעתי למקום בעקבות זעקות עוברי אורח. התחלתי בטיפול רפואי ראשוני, כשבמקביל הזעקתי את כוחות מד״א. מצאתי את הילד כשהוא שכב על הריצפה עם דימום בראשו. הוא קיבל טיפול רפואי ראשוני עד להגעת אמבולנס"

לפני כחודש וחצי נפל ילד בן ארבע וחצי מגובה רב ברחוב שמעון בן שטח באלעד. הילד פונה במצב קשה לחדר הטראומה בבית החולים 'בילינסון' בפתח תקווה. מאז, מצבו השתפר והוא עובר תהליך שיקום.

שטרן מבקש מההורים לשמור על ילדיהם, בפרט בימים אלו, בהם הם אינם במסגרת לימודית.
אלעד נפילה מסתור איחוד הצלה ילד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד