י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הצלחה מסחררת • הבגדים עם 'תווית שושנה' נחטפו מהמדפים

'בד"ץ הבגדים' שהוקם בהוראת האדמו"ר מסאטמר החל לפעול, והעניק הכשר ל-20,000 פריטים • הסחורה נחטפה מהמדפים, והסוחרים ההמומים ביקשו: להגביר את הייצור

הצלחה מסחררת • הבגדים עם 'תווית שושנה' נחטפו מהמדפים



לאחר הכרזת האדמו"ר מסאטמר על הכשר חדש לבגדי נשים, שהחל לפעול לקראת חג הפסח, החלו מספר חנויות לבגדי נשים בניו-יורק למכור סחורה הזוכה לקבל את תווית הכשרות של ההכשר החדש.

תווית הכשרות המוצמדת לבגדים - 'רויז טעג' (תווית שושנה. מ.ו) - מוענקת על-ידי ועד של שלושה רבנים מחסידויות סאטמר, באבוב ופאפא.

לדברי מקורבים אל ועד הכשרות, ימים ספורים לאחר שאל החנויות הגיעו הבגדים שקיבלו את ההכשר, הודיעו בעלי חנויות כי רוב הבגדים כבר אזלו.

עוד בנושא:
נשות סאטמר, התחדשו • הוקם 'בד"ץ הבגדים'

אל החנויות הגיעו לקראת החג 20,000 פריטים עליהם הוטבעה החותמת של ועד הכשרות. אתמול (א') ביקשו בעלי החנויות מהמפעלים המייצרים את הבגדים הכשרים לייצר עוד 10,000 פריטים, על מנת שיוכלו לעמוד בביקושים הגואים.

לדברי אותם גורמים, עיקר הביקוש היה בחנויות בשכונת בורו-פארק, הנחשבת לשכונה בה מתגוררים חרדים מודרנים יחסית לאלה המתגוררים, למשל, בשכונת וילאמסבורג. בעלי חנויות בשכונה לא נערכו לקראת ביקוש העצום ונותרו ללא סחורה מספיקה לחג. גם בשכונות כמו וילאמסבורג, קרית יואל, שיכון סקיוורא וערים כמו מונסי ולייקווד נרשמו ביקושים ערים לסחורה שזכתה להכשר.

בימים אלו עסוקים רבני הוועד במתן הכשר לבגדים שישווקו לאחר חג השבועות, אז רוכשות נשים רבות בגדים חדשים לקראת הנסיעה בחודשי הקיץ אל הרי הנופש של מדינת ניו-יורק.



התווית החדשה של כשרות הבגדים:


נשים סאטמר חנויות בגדים וועד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד