י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הגר"ע יוסף: "האדמו"ר מחב"ד יחיד בדורו בהפצת תורה"

משלחת רבני חב"ד עלתה לביתו של הגר"ע יוסף להזמינו למעמד סיום הרמב"ם ב'יד אליהו' • הגר"ע: "אם הרופא ירשה אגיע, האדמו"ר מליובאוויטש היה יחיד בדורו" • גלריה

הגר"ע יוסף: "האדמו"ר מחב"ד יחיד בדורו בהפצת תורה"



"כמה שמחה יש לי שאני אבוא. אבל זה תלוי ברופא. נקווה שהוא ירשה, ואני אבוא בשמחה רבה. כבוד גדול הוא בשבילי שאני אבוא. בשמחה רבה". במילים אלה השיב הראשון לציון הגאון רבי עובדיה יוסף למשלחת הנכבדה של רבני חב"ד, שבאה להזמינו למעמד הגדול של סיום הרמב"ם, שיתקיים ביום שני הקרוב בהיכל יד אליהו שבתל-אביב.

בפגישה, שנערכה אמש בביתו, השמיע הגר"ע יוסף ביטויי הערכה נדירים ומפתיעים כלפי כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זצ"ל, ואמר:

"תעמוד לנו זכותו של האדמו"ר מליובאוויטש שעשה את הדברים האלה. הוא יחיד בדור בהרבצת התורה בישראל. לא קם כמוהו. עד עכשיו, כל העולם כולו, כל יושבי תבל, נענים לבשורתו.

"הגמרא אומרת שהקב"ה יודע שהצדיקים מועטים, ושתלם בכל דור ודור. והוא (האדמו"ר) שתל את התלמידים שלו ותלמידי-החכמים שלו בכל מקום ומקום. אין מקום בעולם שלא הוגים בתורת ה' הודות למפעלו. והרמב"ם ע"ה הוא נר לרגלינו. הפסקים שלו, אנחנו לא זזים מהם ימין ושמאל".

הגר"ע סיים בברכה: "אשרי חלקכם ומה נעים גורלכם, שאתם חוסים בצילו של אותו צדיק, הולכים בדרכיו, להגדיל תורה ולהאדירה, לזכות את הרבים".

חברי המשלחת נפרדו מהגר"ע יוסף בחביבות, וכמה מהרבנים אף זכו ל'סטירות' החיבה המפורסמות שלו, כשהוא מרעיף ברכות על ראש כל המתעסקים בהנחלת לימוד 'הרמב"ם היומי' להמוני ישראל.

צפו בגלריה מהפגישה:

















חרדים רבני חב עובדיה יוסף סיום הרמב הרב מחב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד