כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הגנבים מבני-ברק נלכדו לאחר מרדף בתל-אביב

ארבעה בדואים העמיסו על רכב ציוד מבניין ברחוב חזון איש ונמלטו • 'השומרים' פתחו במרדף, בעוד הגנבים חוצים רמזורים אדומים ומשליכים חפצים • ואיך הם נלכדו?

אוזקים גנב. צילום אילוסטרציה
אוזקים גנב. צילום אילוסטרציה

אמש, בשעה 12:30, התקבלה קריאה במוקד ארגון 'השומרים' בבני-ברק, על ארבעה בני מיעוטים המעמיסים ציוד מבניין בבניה ברחוב חזון איש פינת גורדון, על רכב מסוג סובארו אימפרזה.

מתנדב הארגון, שיצא אל המקום, ראה את הרכב עם החשודים נמלטים עם הציוד. הוא דיווח למוקד הארגון, שהזעיק עוד כוחות, והתפתח מרדף שנמשך מבני-ברק לגבעתיים ולתל-אביב. במהלך המרדף, החשודים ניסו להימלט, חלפו על פני רמזורים אדומים ועברו על חוקי התנועה.

במהלך הנסיעה, נזרק מהרכב הנמלט ציוד כבד על רכבי המתנדבים, שהיו צמודים אל הרכב, כדי להאט את פעולת המתנדבים.

כשהחשודים הגיעו לחניון ארלזרוב בתל-אביב, הם פרצו את שער החניון, השאירו את הרכב ונמלטו רגלית מהמקום, כוחות משטרה שהגיעו, סרקו את הרכב בו נמצא כל הציוד, וכן אפודות ביטחון של חברת שמירה.

כדי ללכוד את החשודים הוחלט להשאיר את הרכב על מקומו, במטרה שיחזרו לקחתו. לאחר כשעתיים הגיעו שלושה בני מיעוטים בדואים למקום, כדי לקחת את הרכב - ונעצרו.

החשודים נלקחו לתחנת המשטרה.

יו"ר ארגון 'השומרים', אמר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': אנחנו חוזרים ומבקשים מהתושבים: אנא אל תבטחו בכל אחד שנראה כמאבטח של חברת שמירה. לפעמים זה לא אמיתי ולפעמים המאבטחים בעצמם גונבים. אנא פקחו עין על הנעשה באיזורכם. על כל חשד או אירוע אנא דווחו ל-100 או למוקד השומרים 1599-533-100.
השומרים גנב מרדף משטרה אתר בנייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד