י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ישראייר תשקיע כחצי מיליון שקל בקמפיין פתיחת הקו החדש לירדן

הטיסה הראשונה לבנגקוק תצא ב-30.4; את הכבודה יעביר הנוסע מנתב"ג ויקבלה בבנגנקוק

  • ה' ניסן התשע"ב
ישראייר תשקיע כחצי מיליון שקל בקמפיין פתיחת הקו החדש לירדן

חברת התעופה ישראייר תשקיע כחצי מיליון שקל במסע פרסום של קו התעופה החדש שלה לירדן וטיסות ההמשך מעמאן למזרח הרחוק, שייחנך ב-30 לאפריל. היום (ד') נמסר, כי לקראת ההשקה של חברת התעופה ישראייר לקו נתב"ג-עמאן-בנגקוק, בשיתוף חברות התעופה רויאל ג'ורדניאן, החליטו בחברת התעופה ומשרד הפרסום גיתם ללהק לתפקיד הפרזנטורים את עובדי ישראייר. בתום אודישנים שהתקיימו בקרב עשרות מועמדים נבחרו הכלכלן, אמיר כהן ונציגה ממחלקת שירות לנוסע, אודליה אזולאי, להוביל את הקמפיין הפרסומי במודעות ההשקה.

מנכ"ל ישראיר, אורי סירקיס, ומנכ"ל חברת התעופה הירדנית, חתמו בסוף השבוע שעבר (יום ה', 22.3.12) על הסכם לשיתוף פעולה ראשון שבו נוסעים יוכלו לטוס מישראל לרבת עמון עם חברת ישראייר ומשם להמשיך לבנגקוק עם רויאל גורדניאן. הטיסה הראשונה לבנגקוק תצא ב-30.4. את הכבודה יעביר הנוסע מנתב"ג ויקבלה בבנגנקוק.

החל מהשבוע ניתן לרכוש באתר ישראייר, במוקד השירות של החברה ואצל סוכני הנסיעות, כרטיס משולב לרבת עמון לטיסת המשך לבנגקוק, הונג קונג, בומביי, פיליפינים וטוקיו. ההסכם מרחיב את פעילות חברת ישראייר מעבר לים. הטיסות יצאו מנתב"ג בשעה 21:30 לעמאן פעמיים בשבוע בימים שני ורביעי. הטיסה לעמאן נמשכת כ-30 דקות, וזמן ההמתנה הוא כשעתיים עד לטיסת המשך לבנגקוק שנמשכת כ-8 שעות.

לרגל ההשקה חברת ישראייר יוצאת במבצע, כאשר היא מעניקה לילה ראשון חינם במלון בבנגקוק. מחיר הטיסה לבנגקוק הוא החל מ-1,260 דולר. תוקף המבצע מה-30.4 עד ה-30.6.
ישראייר ירדן הודו המזרח הרחוק טיסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד