כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

ב'מיר' יזעקו לרפואת ראש הישיבה

תפילת רבים תיערך בהיכל הישיבה לרפואתו של הגר"ר שמואלביץ, מראשי הישיבה • סניף של 'יוצאי מיר' ייפתח בבני ברק • ה'ועד' הראשון יימסר על ידי הגרא"י פינקל

הגר"ר שמואלביץ. צילום ארכיון: בחדרי חרדים
הגר"ר שמואלביץ. צילום ארכיון: בחדרי חרדים

בהיכל ישיבת מיר תיערך היום (ג) תפילת רבים בשעה 13:00 בצהרים, לרפואתו השלמה והמהירה של הגאון רבי רפאל שמואלביץ, מראשי הישיבה.

הגר"ר שמואלביץ נחלה באחרונה וצפוי לעבור היום טיפול רפואי, לראשונה מאז שנחלה הסכים הגר"ר שבני הישיבה יערכו עבורו תפילה רשמית בהיכל הישיבה.

בכל בתי המדרשות של מיר, וכן בישיבת מיר ברכפלד, יעתירו לרפואתו השלמה של רבי רפאל בן חנה.

במיר נערכים בימים האחרונים גם להקמתו של סניף 'חניכי הישיבה' בבני ברק: מדובר בשינוי גישה, שכן בניגוד לישיבות רבות - במיר לא היה נהוג עד כה להקים בתי כנסת לבוגרי הישיבה ברחבי הארץ.

אך בוגרי הישיבה תושבי בני ברק יזמו את הרעיון, והעלו את ההצעה בפני ראשי הישיבה הגרא"י פינקל והגר"א אריאלי. ראשי הישיבה הציעו להקים בשלב הראשון ועד ושיעור שבועי לבוגרים בבני ברק, אליו יגיעו ראשי הישיבה למסור שיעורים ושיחות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לפי רמת ההשתתפות יוחלט האם להמשיך ולהקים גם בית כנסת עבור בוגרי הישיבה.

המפגש הראשון של הועד הנסיוני יערך בבית הכנסת גל-עד ברחוב ראב"ד בבני ברק ביום חמישי הקרוב, בשיעור הכנה למתן תורה שימסור ראש הישיבה הגרא"י פינקל בשעה 9:00 בערב. לאחר מכן תיערך גם שם תפילה לרפואת הגר"ר שמואלביץ.
מיר תפילה שמואלביץ פינקל ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד