י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024

משולב בראשית

משולב בראשית

בני משפחתם הקרובים של שמונת ההרוגים בתאונה הקשה הלילה (ג) בטבריה קיבלו את הבשורה המרה לפנות בוקר שעות אחרי שסיימו לחגוג עם סב המשפחה את חנוכת בית הכנסת במגדל העמק. הם סירבו לעכל, הזילו דמעות ומסרבים להאמין כי חייהם של שמונת בני המשפחה נגדעו ברגע אחד.

"זהו רצונו של הקדוש ברוך, מה אנחנו יכולים להגיד?", כך הגיב לפני שעה קלה יצחק, אחיו של אב המשפחה בראיון ל'בחדרי חרדים'. "עם הבשורה הזו אנחנו צריכים להתמודד, אני מבין את רצון הקב"ה, כולנו בניו, הוא האבא שלנו, ככה הוא רצה ואין לנו שום טענה, אנחנו לא נכנסים לחשבונותיו ואנחנו אוהבים אותו גם במצב קשה שכזה".

את הבשורה קיבל יצחק עם שאר בני משפחתו בשעת בוקר מקצין במשטרה. "רק אתמול הוא היה איתנו באירוע חנוכת בית הכנסת ובהכנסת ספר התורה שחגגנו כאן במגדל העמק, מעמד מרגש עם רבנים ואישי ציבור, הוא עזר לנו מהבוקר לנקות ולהכין את בית הכנסת, לא עזב אותי לרגע, כל הזמן עזר. גם ב1 בלילה לפני שהוא יצא לדרכו הוא שאל אותי אם אני צריך עוד עזרה ואמרתי לו "סע לשלום".

"קיבלנו את הבשורה המרה, אני פשוט מתקשה לעכל את הבשורה הזו, אבל מה לעשות? אני מתמודד איתה.

• נותרה ילדה בת 7 בבית החולים...

"אנחנו לא נעזוב אותה לרגע. זה בטוח. היא הבת שלנו. אני שמח שהיא מדברת ומתקשרת עם הסובבים. אנחנו מתכוונים לדאוג לכל מחסורה בשביל אביה שנהרג. היא שואלת אותנו כל הזמן איפה אמא. אני מתאר לעצמי שהיא מבינה, אני יודע שאנחנו לא נעזוב אותה לעולם. מה אני יגיד?

על אחיו הוא מספר: "הוא היה איש מדהים, מבין כל האחים הוא היה עילוי גדול, מנהל את בית הספר, איש חינוך, איש של עשייה ושל אהבה לזולת. אין לי מילים, איש של תורה, של אמונה, מה אני יכול להגיד? למה איש כזה הלך....
בר יוחאי טבריה תאונת דרכים מגדל העמק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד