י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

עוד לא יצא לחנויות - והגלקסי החדש כבר נהפך לגאדג'ט הנמכר מעולם

עיתון בקוריאה פירסם כי הגלקסי S3 קיבל כבר 9 מיליון הזמנות; המכשיר השאיר מאחור את האייפון S4 של אפל - שבשלושת הימים הראשונים לאחר השקתו מכר 4 מיליון מכשירים

  • ב' סיון התשע"ב
גלקסי 3. צילום: סמסונג
גלקסי 3. צילום: סמסונג

כבר לפני התחלת המכירה הרשמית של מכשיר הסלולר החדש של סמסונג, הגלקסי S3 שובר שיאים. המכשיר, שמכירתו בבריטניה תחל רק ב-29 במאי, זוכה להזמנות שיא שעוברות את הציפיות של ספקי המכשיר בעולם. לפי העיתון "קוריאה אקונומיק דיילי", המכשיר החדש קיבל עד כה יותר מ-9 מיליון הזמנות מראש בכל רחבי העולם ונהפך לגאדג'ט בעל קצב המכירות הגבוה ביותר בכל הזמנים.

לשם השוואה, האייפון 4S של אפל מכר רק 4 מיליון מכשירים בשלושת הימים הראשונים להשקתו; האייפד הראשון של אפל מכר 2 מיליון מכשירים בחודשיים הראשונים להשקתו; והקינקט של מיקרוסופט מכר 2.5 מיליון מכשירים ב-25 ימים. הדגם הקודם, גלקסי S2, שעזר לסמסונג להפוך ליצרנית המכשירים הסלולריים הגדולה בעולם, מכר 20 מיליון יחידות בסך הכל, אבל בעשרה חודשים.

הציפייה למכשיר החדש שוברת שיאים בבריטניה, שם נחשף. חברת קארפון וורהאוס טוענת כי קיבלה כבר אלפי הזמנות מקדימות לרכישת המכשיר ולטענתה זה מכשיר הסלולר עם הביקוש הגבוה ביותר בבריטניה.

"ההזמנות מראש לגלקסי S3 החדש עברו את הציפיות מאז חשיפת המכשיר לפני שבועיים", אמר גרהם סטפלטון מקארפון וורהאוס. "כבר ב-24 השעות הראשונות מאז החשיפה נרשמו אלפי הזמנות. הגלקסי S3 הוא ללא ספק המכשיר עם מספר ההזמנות מראש הגבוה ביותר ב-2012. אנחנו מעלים הילוך לקראת יום ההשקה שיהיה עמוס במיוחד", הוסיף.

סמסונג דיווחה בעבר כי שכרה 75 אלף עובדים כדי שתוכל לעמוד בביקוש למכשיר החדש. לפי החברה, קצב הייצור שלה הוא 5 מיליון מכשירים בחודש, כלומר רשימת ההמתנה העולמית מתארכת והולכת.

המעבד של המכשיר החדש של סמסונג מבוסס ארבע ליבות, בעל מסך בגודל של 4.8 אינץ', עם רזולוציית תצוגה של p720, ומצויד במצלמה אחורית של 8 מגה פיקסל, וכן במצלמה קדמית של 2 מגה פיקסל. המכשיר, אשר רץ על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל, הוא בעובי 8.6 מילימטר, ומשקלו 133 גרם בלבד. המכשיר כולל גירסאות 16, 32 ו-64 ג'יגה בייט.
גלקסי 3 סמסונג הזמנות שיא גוגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד