י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

רחל תשוחרר מחר מבית החולים: "היא מעכלת"

השריד היחיד למשפחת אטיאס, דורכת על רגליה ומרגישה טוב • מחר צפויה לעבור לבית דודתה בצפת • הדוד ישי אטיאס מאוהל האבלים: "אנחנו לא חזקים כפי שזה נראה"

רחל אטיאס. צילום: המשפחה
רחל אטיאס. צילום: המשפחה

במחלקה הכירורגית בבית החולים לילדים 'מאיר' ברמב"ם בחיפה עדיין מאושפזת רחל אטיאס בת ה-7 שניצלה בנס מהתאונה הקשה בטבריה בה נהרגו הוריה וכל אחיה ואחיותיה.

היא מוקפת בבני משפחה ובמכרים, דורכת על רגליה ומרגישה טוב יותר.

מחר (ה') היא צפויה להשתחרר לבית אחת מדודותיה.

פרופ' עמוס עציוני, מנהל בית החולים לילדים, אמר הבוקר כי "הילדה ערנית והיא בהכרה מלאה, מחובקת עם בני משפחתה".

פרופסור עציוני הרחיב על מצבה הרפואי ואמר: "היא סובל משבר קל באגן ומתחילה ללכת. מבחינה רפואית היא תוכל להשתחרר מחר מבית החולים.

"סביר להניח שהיא תעבור להתגורר אצל אחת מדודותיה ולשם כך יש עדיין צורך באישורים המתאימים. העובדים הסוציאליים עושים הכל כדי שהיא תוכל לחזור במהרה לחיק משפחתה ולא תצטרך לשהות בבית החולים".

בני משפחתה, הדודים והדודות, לא משים ממיטתה ומעניקים לה כל הזמן חום ואהבה. ישי אטיאס, אחיו של רפי ז"ל סיפר הבוקר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי רחל אפרת שמעה על האסון הכבד כבר אתמול בשעות הצהריים דרך גורמי הרווחה ובני המשפחה ששהו באותו הזמן על יד מיטתה. "היא מעכלת את זה לאט, אבל זה ייקח עוד זמן".

בני המשפחה סיפרו כי סביר להניח שהיא תעבור להתגורר אצל דודתה אסתר בצפת.

מחוץ לבית משפחת אטיאט ביישוב בר יוחאי נוהרים משעות הבוקר המוקדמות אלפי איש לאוהל המנחמים. "האנשים שסביבנו עוטפים אותנו ומעניקים לנו אהבה בשעות כל כך קשות", אומר ישי. "התחושה היא מאד קשה, וכלפי חוץ אולי נראה שאנחנו חסונים מאד אבל התחושה היא מאד מאד קשה".
טבריה בר יוחאי בית חולים רחל אטיאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד