י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מחפשים למכור ספרים? 'פלדהיים' יוצאת למכרז

פלדהיים - ההוצאה לאור ורשת החנויות - יצאו בשבוע הקרוב למכרז • הצעות יהיה ניתן להגיש במשך שלושה שבועות, ובסופם תזכה ההצעה הטובה ביותר • פרסום ראשון

מחפשים למכור ספרים? 'פלדהיים' יוצאת למכרז



פרסום ראשון: אחרי ההתאוששות החלקית מהתסבוכת הכלכלית הקשה שעברה, יוציא בסוף השבוע הקרוב עו"ד יעקב שפיגלמן, הנאמן של חברות 'פלדהיים יודאיקה' (רשת החנויות. י.א.) ו'יעקב פלדהיים בע"מ' (ההוצאה לאור. י.א.) את החברות למכרז.

ביום שישי הקרוב יפורסמו מודעות המכרז בעיתונות, כשהמטרה העיקרית היא למכור את העסק כעסק חי ולקבל את התמורה המקסימאלית עבורו.

במשך שלושה שבועות יתקבלו הצעות לרכישת שתי החברות או אחת מהן.

בתום התקופה ייבדקו ההצעות, הנתונים הכלכליים של מגישיהן וקריטריונים נוספים. הנאמן ינהל בשמם של ראשי החברה משא ומתן, וכפי שנהוג במכרז עסקי - ההצעה הטובה ביותר תאושר, בכפוף להחלטת בית המשפט.

כזכור, לפני מספר חודשים נקלעו החברות לקשיים כלכליים גדולים, כאשר על פי הנתונים שנחשפו בבית המשפט הסתכמו חובותיהן בכ-70 מיליון שקל. בעקבות לחץ של ספקים ונושים נוספים של החברה, נסגרו החנויות למשך מספר ימים, מספר חנויות אף נבזזו, והמשטרה נאלצה להתערב. ראשי החברה הגישו בקשה להקפאת הליכים ומונה נאמן לחברה.

לאחר שאושרה תוכנית ההבראה ועו"ד יעקב שפיגלמן מונה כנאמן החברה, החליטו ב'פלדהיים' לכנס מסיבת עיתונאים ולהסביר את התוכנית העתידית, שעיקריה היו צמצום ההוצאות והגדלת היקף ההכנסות.

בחברה יצאו גם במסע פרסום בכלי התקשורת ובמבצעים.

בעולם העסקים החרדי כבר מסתובבים כמה שמות של אנשי עסקים וחברות גדולות המעוניינות להגיש את הצעתן כבר בשבוע הקרוב.

עו"ד שפיגלמן אישר את הפרטים ל'בחדרי חרדים' אך הדגיש כי אינו מתכוון להתייחס למגישי הצעות, מה גם "שטרם הוגשו הצעות כי החברות עדיין לא הוצאו למכרז".
פלדהיים מכרז תקשורת בית המשפט עסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד