י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

חייל בחופשה יצר את מפת הסטארט-אפים של ישראל

המפה כוללת כעת 285 סטארט-אפים ובדומה למודל הניו-יורקי כוללת עמוד המפרט את רשימת החברות המגייסות

  • ב' סיון התשע"ב
מפת הסטארט-אפים הישראלית. בית שמש כוללת ריכוז של חברות SEO
מפת הסטארט-אפים הישראלית. בית שמש כוללת ריכוז של חברות SEO



לפני שבוע חשף ראש עיריית ניו-יורק מייקל בלומברג מפה דיגיטלית המציגה את חברות הסטארט-אפ במגזר הטכנולוגיה בעיר נועדה לסייע למחפשי עבודה לאתר משרות פנויות. חייל בחופשה בשם בן לנג יצר את הגרסה הישראלית של המפה תחת הכותרת Israeli Sturtup Map.

לנג מסר ל-TheMarker כי המפה מציגה כעת 285 חברות סטארט-אפ, מתוך כ-4,000 סטארט-אפים הרשומים בישראל וכי כל שעה מצטרפות בממוצע 30 חברות חדשות. לנג יצר את המפה במטרה לסייע למי שמחפש עבודה בסטארט-אפים ולמשקיעים בארץ ובחו"ל. בדומה לגרסה הניו-יורקית המפה כוללת עמוד המפרט את רשימת החברות שמגייסות עובדים

כצפוי, המפה מוכיחה שריכוז הסטארט-אפים הגבוה ביותר נמצא בתל-אביב. "בבית שמש ומודיעין יש ריכוז גבוה של סטארט-אפים בתחום ה-SEO", אומר לנג. "ההפתעות הכי גדולות היו סטארט-אפ באילת וסטארט-אפ על גבול לבנון.

לנג, שעלה לארץ בספטמבר האחרון, החל את דרכו היזמית בגיל 14 כשפתח חנות באי-ביי. לפני הגיוס עבד בסטארט-אפ קמפייל של יוסי ורדי ובוויביה שנרכשה על-ידי קונדואיט, שהיתה החברה הראשונה להצטרף למפה. לנג מציין שהוא בודק את כל החברות שמסמנות את עצמן על המפה כדי לוודא שאכן מדובר בחברות סטארט-אפ, ומקווה להמשיך את התפעול גם אחרי ההצבה בבסיס.
מפה סטארט טכנולוגיה ישראל חייל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד