כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מכת חושך? גם בזמנינו • תשאלו את ברק ווינשטיין

מפליליו של בניזרי ממשיכים להסתבך • מה ההוכחה לדברי חז"ל על מכת חושך? • ואיך קשורים לעניין שר הביטחון, היועץ המשפטי ונשותיהם האומללות?

מכת חושך? גם בזמנינו • תשאלו את ברק ווינשטיין



בשבוע שעבר כתבתי על שני עדים אשר העידו נגד הרב בניזרי במשפטו, כיום: האחד - מלכה עצור, והשני - בטיטו "מלקק את הפצעים" ברשת 'קיקה' בה החלו הליכי פרוק.

להפתעתי הסיפור לא הסתיים בכך, והמעורבים האחרים שסייעו בהרשעתו של הרב שלמה בניזרי, מוצאים את עצמם באותו מקום בו 'כרו לו בור'.

כך קראתי בעיתון 'גלובס', כי בית משפט השלום בתל-אביב הטיל 180 שעות עבודות לתועלת הציבור על עו"ד טלי ירון-אלדר, נציבת מס הכנסה לשעבר, בהסדר טיעון שהושג בתיק הפלילי שנוהל נגדה בשל הפרת חוק הצינון. נזכרתי כי אף את שמה אני זוכר מתיק בניזרי. ואכן, מעיון בפרוטוקולים של בית המשפט המחוזי, עולה כי עו"ד טלי ירון-אלדר העידה שנתנה את ההטבות במס לעד המדינה משה סלע, מה שאיפשר את חתימת הסכם עד המדינה המפורסם.

והנה כיום אותה אחת מוצאת את עצמה על ספסל הנאשמים בתיק פלילי, מידה כנגד מידה. מקריות, כל אחד יסיק את מסקנתו!!!

מכת חושך

על המופתים שקרו לבני ישראל במצרים אין צורך להכביר במילים. עשר המכות היו גולת הכותרת של ההשגחה הפרטית שליוותה את עם ישראל.

במשך השנים עלו תיאוריות שונות של 'אנשי מחקר', בין היתר נטען כי אין מדובר בניסים ובמופתים, ולכל דבר יש הסבר לוגי, ואין הם מקבלים את העובדה כי מדובר באירועים בלתי טבעיים בעליל.

כך לדוגמא, מכת חושך, עליה נאמר במדרש כי לא ראו המצרים מימינם ומשמאלם, המומחים כמובן טוענים כי זהו דבר לא אפשרי וגוזמה בעלמא.

ובכן לכל 'המומחים' למיניהם, ברצוני 'להוכיח' כי אכן מכת חושך לא רק שהייתה במצרים אלא אף כיום קיימת בזמננו ממש. ובאופן מפתיע מכה זו משפיעה בעיקר על הבכירים שבינינו, אשר ללא כל היסוס משתמשים ב'מכה' זו על מנת להתחמק מהעונשים הקבועים בחוק, ואפרט.

לפני חודשים רבים גילו בביתו של שר הביטחון אהוד ברק, עובדת זרה, שעבדה אצלו באופן קבוע במשק הבית. אך לבסוף, הועמדה לדין דווקא אשתו נילי.

ההסבר שסופק על ידי גורמי החוק לאי הגשת כתב אישום נגד ברק, היה מגוחך. ברק טען בלהט כי לא הבחין כלל בעובדת הזרה, ולא היה בידיעתו שאחת כזאת נמצאת בדירתו והוא אף לא ראה אותה מעולם, כי אחרת 'בודאי שלא היה מעסיק אותה'. תירוץ יפה ומקורי, שכאמור התקבל.

'מכת חושך' דומה פקדה את היועץ המשפטי לממשלה, עו"ד וינשטיין: עובד זר ממוצא הודי נתפס בביתו, מבדיקת מחלקת ההגירה עלה כי אותו עובד מוגדר כשוהה בלתי חוקי. ושוב, הטענה של ברק עבדה מצוין גם אצל וינשטיין, שמסביר כי לא הבחין כלל שבחדרו או בביתו מסתובב תדיר עובד זר, והוא הופתע לגלות שאכן קיים עובד כזה. טענה זו נראתה סבירה למקבלי ההחלטות, וגם כאן, כתב האישום פסח על היועץ הנכבד והוטל על כתפי אשתו.

נמצאנו למדים כי את ברק ווינשטיין פקדה 'מכת חושך', והם לא ראו מימינם ומשמאלם, ודבר זה מתרחש בימינו אנו. הרי שבהחלט גם ב'יציאת מצרים' היה הדבר אפשרי שלא ראו המצרים מימינם ומשמאלם.
טור אוסדיטשר מכת חושך בניזרי מצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד