כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הושק קמפיין השמחה החדש של RC קולה: "תמיד בשמחה"!

באירוע ההשקה הציגה חברת יפאורה את אסטרטגיית הקמפיין הנשענת על התובנה הצרכנית: במרבית אירועי השמחה שותפה RC קולה כמשקה המשפחתי הנבחר

הושק קמפיין השמחה החדש של RC קולה: "תמיד בשמחה"!

במעמד ראשי החברה נציגי תקשורת ואורחים רבים, השיקה תשלובת 'יפאורה תבורי' את קמפיין השמחה החדש של המותג הפופולארי RC קולה במגזר החרדי, שיעמוד תחת הכותרת היהודית 'תמיד בשמחה'!

באירוע ההשקה הציגה החברה את אסטרטגיית הקמפיין הנשענת על התובנה הצרכנית, לפיה במרבית אירועי השמחה שותפה RC קולה כמשקה המשפחתי הנבחר, בזכות טעמו הצעיר והפופולארי ורמת המחירים ההוגנת שהביאה את המותג למקומו כמשקה השני בגודלו בישראל בקטגורית הקולה.

באירוע נשאה דברים מנהלת השיווק של קבוצת 'יפאורה תבורי' הגב' ט. מלכה-סלהוב, שציינה את הקשר העמוק של הקבוצה עם ציבור לקוחות המהדרין, והציגה את הבחירה בסיסמת הקמפיין כביטוי למסר המרכזי של המשקה, כצעיר תוסס ורענן המלווה כל שמחה וכל אירוע חשוב.

"הבחירה בשמחה באה לסמל את אופיו של המותג, המאופיין על ידי קהל הצרכנים כצעיר, תוסס וקלאסי, העדפה של רבבות ובכללם ציבור צרכני המהדרין, שהציבו את המותג כמותג השני בגודלו בקטגוריה וכבחירה הראשונה של רבבות צרכנים בישראל, בבית ובחוץ, בכל שמחה ובכל אירוע, RC תמיד בשמחה" אמרה מנהלת השיווק של הקבוצה.

במהלך האירוע, הוצג מתווה הפעילות של הקמפיין שילווה בפעילות פרסומית סביב נושא השמחה מבית משרד הפרסום 'תוצאות אפקטיביות', שתדגיש את מימד השמחה שכמו תמיד, נלווית לה לגימה צוננת של RC קולה. את קמפיין הפרסום תשלים פעילות קידום מכירות ויחסי ציבור בקונספט הפעילות הנבחר.

קונצרן RC קולה הינו קונצרן המשקאות השלישי בגודלו בארה"ב, ומותג הפועל בעזרת 750 זכיינים ברחבי העולם. המותג RC קולה אחראי לפיתוחים רבים בתחום הקולה, כמו ה'קולה דיאט' וקולה נטולת קפאין.

המותג RC קולה הושק לראשונה בישראל בשנת 1995 על ידי הזכיינית – קבוצת 'יפאורה', כמותג אמריקאי המהווה אלטרנטיבה שוות ערך למותגי הקולה הקיימים בשוק, בזכות טעם צעיר ותוסס ומחיר הוגן לצרכן. המהלך זכה להצלחה מסחררת, ובתוך שנה בלבד מיום ההחדרה הגיע המשקה לרמת מודעות צרכנים גבוהה במיוחד וביסס את עצמו כמותג השני בגודלו בקטגוריית הקולה בישראל. RC קולה מתהדרת בכשרות 'בד"צ מהדרין' בראשות הגר"א רובין שליט"א וכשרות 'מהדרין רחובות' בראשות הגר"ש הכהן קוק שליט"א.





RC קולה שתיה תמיד בשמחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד