י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

המאבק ב'זמרת הקבלה': "מה למופקרת ולקברי צדיקים?"

מדונה, הזמרת חובבת הקבלה, נחתה בישראל והיא מתכננת ביקור בקברי צדיקים בצפון • רבני טבריה: "הביקורים נועדו ליצור גימיק" • פנו למועצה הדתית במטרה לסכל הביקור

קבר האר"י. צילום: יעקב כהן
קבר האר"י. צילום: יעקב כהן צילום: יעקב כהן

הזמרת הבינלאומית מדונה, הידועה בחיבתה לתחום הקבלה, הגיעה ביום שישי לישראל, במטרה לקיים בה מסע הופעות. בין היתר צפויה הזמרת לבקר בקברי צדיקים בטבריה ובצפת, מה שגרם לגל של תגובות נזעמות.

אמש (א) עם צאת החג הייתה הזמרת אמורה לנחות ברחבת בית החולים 'זיו' בצפת, ומשם להגיע לקבר האר"י הקדוש. מאוחר יותר, תכננה להגיע לטבריה ולפקוד גם שם מספר קברי צדיקים.

נכון לשעה זו נדחתה התוכנית למועד אחר. בנוסף, התפרסמו ביממה האחרונה דיווחים אודות רצונה של הזמרת לרכוש דירה בעיר צפת.

כמה רבנים בטבריה ובצפת כבר יצאו נגד הביקור המתוכנן.

"זאת אישיות שלא רצויה מצד הציבור הדתי והחרדי", אומר הרב גבריאל חוברה, רב הקהילה התימנית בעיר, בשיחה עם 'בחדרי חרדים', "הציבור בעיר זועם שהביקורים הללו לא נועדו למטרה אמיתית אלא בניסיון ליצור גימיק סביב עצמה. מה לאישה מופקרת כזו שאפילו בלימוד הקבלה היא מזלזלת, וחוקרת אותו על פי רבנים מסויימים בקברות צדיקים?" הרב חוברה טוען כי פנה למועצה הדתית בעיר בבקשה שלא לסייע לביקורה.

גורם חרדי בצפת אומר דברים דומים: "חבל שהופכים את קברי הצדיקים בצפון למקום טרנדי. ידוע שאין באפשרותנו לצאת נגד הביקור מכיוון שאותה זמרת מגיעה עם פמליה גדולה ואבטחה כבדה אבל למחות אנחנו יכולים וכך אנחנו עושים".
מדונה הופעה קברי צדיקים צפת טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד