כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

"ארגוני זכויות האדם - יעשו ברצון טרנספר לחרדים"

ח"כ שמאלוב-ברקוביץ' תקפה בכנסת את ארגוני זכויות האדם המסייעים למסתננים • "בושה וחרפה ששמים את מירי רגב במדי נאצים. צבועים, לכלוא אותם על הסתה נגד יהודים"

צילום אילוסטרציה: משה הולצמן. למצולמים אין קשר לכתבה
צילום אילוסטרציה: משה הולצמן. למצולמים אין קשר לכתבה

המאבק בתופעת המסתננים לשטחי מדינת ישראל צובר תאוצה. לאחר ההפגנה שהתקיימה בשבוע שעבר, מתכננים תושבי דרום תל-אביב הפגנה נוספת, וסוערת לא פחות לדבריהם, שתתקיים היום.

בדיון שהתקיים אתמול בכנסת על המסתננים, תקפה ח"כ יוליה שמאלוב-ברקוביץ' מקדימה באופן חריף במיוחד את ארגוני זכויות האדם למיניהם: "מה שנחשף פה זה בעיה קשה בחברה הישראלית, יש פה ארגוני זכויות אדם שאם תאפשר להם היום לקחת מטוסים ואוטובוסים ולעשות טרנספר לחרדים ולמתנחלים, הם כולם יהיו הראשונים להכניס אותם לאוטובוס", אמרה.

ח"כ מיכאל בן ארי התערב והזכיר, כי אלה היו באמת הראשונים שהתנדבו לגרש בגוש קטיף.

שמאלוב המשיכה: "אבל במסתננים הם פתאום באים ומדברים. כי הם ממומנים על ידי הארגונים האלה שנותנים להם משכורת, וזה הזכות קיום שלהם. לשים את מירי רגב (שתקפה את המסתננים וכינתה אותם 'סרטן בגוף המדינה'. ש.ר.), וזה בושה וחרפה, עם מדי נאצים, הם לא חושבים שהם עושים את זה למירי רגב אזרחית מדינת ישראל.

"הצבועים האלה שאני הייתי בכלל כולאת את כולם על הסתה של יהודים נגד יהודים. אני רוצה להגיד לך, זה פתרון מספר אחד, לכלוא את כל 'זכויות האדם' האלה, אני הייתי אחר כך מעבירה אותם לאותו מקום שאנחנו בונים עכשיו מחנות (של הפליטים. ש.ר.) שיעבדו שמה".

דבריה של ברקוביץ' עוררו, כצפוי, סערה חריפה.

הבוקר אמרה ברקוביץ' בראיון לגלי צה"ל, כי אינה רואה צורך להתנצל בפני ארגוני זכויות האדם, אלא דוקא בפני תושבי דרום תל אביב: "אני מתנצלת רק בפני תושבי דרום תל אביב, ערד ואילת, שנאלצים לחיות בפחד. פעילי זכויות האדם פוגעים בשמה של מדינת ישראל. במקום לספר לכל העולם שצה"ל אוסף את המסתננים מגבול מצרים ומכניס אותם לשכונות בדרום תל-אביב".
שמאלוב פליטים זכויות אדם טרנספר מחנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד