כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

לונדון: המשטרה פשטה על צ'יינג' בבעלות חרדית

במהלך הפשיטה החרימה המשטרה מסמכים רבים • טרם ידועה סיבת הפשיטה • בעלי הצ'יינג', חסיד גור ששהה במהלך החג בישראל, טרם החליט אם ישוב ללונדון

לונדון: המשטרה פשטה על צ'יינג' בבעלות חרדית



משטרת לונדון פשטה הבוקר (ד) על אחת מחנויות הצ'יינג'ים הגדולות, הממוקמת בשכונת סטמפורד היל, המשמשת גם כבנק פרטי עבור תושביה החרדים של השכונה, והחרימה מסמכים רבים וחומרי חקירה שונים.

ממידע שהגיע ל'בחדרי חרדים' עולה, כי מדובר בציינג' Marble Pride בבעלותו של אהרון גולדמן, חסיד גור ותושב השכונה, המתגורר מטרים ספורים מהמקום.

טרם ידועה הסיבה שהובילה לפשיטת המשטרה על החנות, אך כמה גירסאות כבר נלחשות ברחוב החרדי בלונדון. נכון לשעה זו עדיין נמצאים כוחות משטרה ברחוב בו ממוקם העסק, ועל פי עדויות התושבים הם בודקים בקפדנות כל מסמך.

עוד נודע, כי בעל החנות שוהה בשבוע האחרון בישראל, לאחר ששהה במהלך החג במחיצת רבו בירושלים. גם אחיו, העובד עמו בחנות, נמצא בארץ. לפי ההערכות, בעקבות הפשיטה הוא ישוב ביממה הקרובה בחזרה למקום מגוריו. אך יש הטוענים כי עקב החשש ממעצר השניים, הם יתעכבו בארץ עד שהעניין יתבהר.

אתמול הייתה החנות סגורה. על פי עדי ראייה שעברו במקום, כבר בשעות המוקדמות של הבוקר נכחו מחוץ לחנות שוטרים. בפועל בוצעה הפשיטה רק היום בבוקר, לאחר שהשוטרים הודיעו לאח נוסף, המתגורר בשכונה, כי הם מתכוונים לבצע זאת.

סייע בהכנת הכתבה: העיתונאי בני רוזנבוים

לונדון כסף ישראל בנק ציינג'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד