י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ח"כ אורי אריאל מבטיח: לא יהיו הנחות סופעונה

היו"ר החדש של הועדה לביקורת המדינה הבטיח למבקרים הפנימיים: "אספק לכם הגנה ככל שתידרשו" • "הסיסמא שלי אליכם - 'לא לפחד כלל', אל תוותרו על הביקורת"

אורי אריאל. צילום: קובי הר-צבי
אורי אריאל. צילום: קובי הר-צבי

היו"ר הנכנס לראשות הועדה לביקורת המדינה, ח"כ אורי אריאל (האיחוד הלאומי), התחייב הבוקר (ד) בכנס לשכת המבקרים הפנימיים שלא לעשות הנחה לאיש.

"אני שליח המשרת את כל אזרחי המדינה, וככל שהוועדה לביקורת המדינה בכנסת תהיה מקצועית, אפקטיבית ויעילה, כך יזכו אזרחי המדינה לשומרת סף נאמנה. וזאת, בתנאי שתעשה את עבודתה ללא תלות, ללא מורא וללא משוא פנים", אמר אריאל. מהמבקרים הפנימיים ביקש: "הסיסמא שלי אליכם היא 'לא לפחד כלל'. הביקורת לא נועדה כדי להתנגח, אלא כדי שהגוף המבוקר יהיה יותר טוב, ולכם יש חלק מרכזי וחשוב בכך - ולכן אל תוותרו עליו".

אריאל התייחס לביקורת על מינויו לראשות הועדה, ואמר: "אני עומד לביקורת הציבור, ולא יהיו בעבודתי הנחות סוף-עונה. מה שצריך להיות ביושר זה מה שיהיה, לא יהיה פחות ולא יותר. יהיה צדק ותהיה ביקורת מלאה. אני מודיע: אני מתכוון להיות שומר הסף הנאמן, ללא תלות, ללא מורא וללא משוא פנים. אני מתכוון לפעול למימוש מסקנות דו"חות המבקר בעבר, בהווה ובעתיד, ללא הנחות וללא פשרות וכולם מוזמנים לבחון אותי בסיום תפקידי".

אריאל הוסיף כי יפעל להסדרת התקנות לפעילותם של המבקרים הפנימיים, והביע פליאה על שהצעד המדובר מתעכב כבר כעשרים שנה. "אין ספק שחלק מכם נרדפים במקומות עבודתכם, ונזקקים במהלך העבודה להגנה מפני פגיעה או הצרת צעדיכם בגין ביצוע עבודתכם המקצועית. אני אהיה שם בשבילכם, ואעשה ככל שביכולתי לחזק ולעודד את הביקורת הפנימית והמבקרים הפנימיים", הבטיח.
אורי אריאל ביקורת שיפור משוא פנים ועדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד