כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

לוהט בבורו-פארק: ההיספנים מאיימים ברצח נהג אמבולנס

נהג אמבולנס הרג בתאונה רוכב אופנוע מהקהילה ההיספנית, חבריו הבטיחו נקמה באחד מנהגי בית החולים 'מיימונידיס' • החרדים טוענים: "יש לחנך את נהגי האמבולנסים"

אמבולנס. צילום ארכיון
אמבולנס. צילום ארכיון

כוננות גבוהה הוכרזה בבית החולים 'מיימונידיס' שבשכונת בורו פארק. הסיבה: איומים שנתקבלו ולפיהם קיימת כוונה לרצוח נהג אמבולנס כפעולת נקמה.

ראשיתו של הסיפור בשבת האחרונה, אמבולנס של בית החולים נענה לקריאה, ועשה את דרכו ברחוב 63 והשדרה הרביעית, שם התנגש ברוכב אופנוע - שנהרג במקום.

רוכב האופנוע היה ממוצא היספני, וקהל נרגז התאסף במקום וביקש לעשות שפטים בנהג האמבולנס, שלטענתם נסע במהירות מופרזת. רק המשטרה שהגיעה למקום הצליחה למנוע זאת ולחלץ את הנהג.

מייל שהגיע להנהלת בית החולים, הממוקם בשולי בורו-פארק ומשרת את הקהילה היהודית המקומית, הזהיר כי הקהילה ההיספאנית נשבעה לנקום את מותו של רוכב האופנוע, באמצעות הריגה של אחד מנהגי האמבולנס.

בבית החולים לא מוכנים לקחת סיכון, בפרט לאור הטענות כי ההרוג היה מראשי אחת הכנופיות המקומיות, וחבריו לא ינוחו עד שינקמו את מותו. הנהלת בית החולים פנתה למשטרה, ובמקביל הוחלפו הפארמדיקיות המלוות את נהגי האמבולנסים בפארמדיקים. בנוסף, המשטרה החשאית מלווה כל אמבולנס שיוצא לקריאה המגיעה מחולים היספאניים.

עסקני הקהילה החרדית בבורו פארק אומרים ל'בחדרי חרדים' כי אכן נהגי האמבולנסים נוהגים בפראות ברחובותיה הצרים של השכונה, והם מעורבים מידי שבוע בתאונות דרכים. ואף אתמול (ג) אירעה תאונה בין אמבולנס למכונית פרטית בבורו פארק, ואך בנס איש לא נפגע. "אולי הגיע הזמן לעשות חשבון נפש, ולטפל בנהגי האמבולנסים", ציינו העסקנים.
היספנים רצח אמבולנס נקמה בורו פארק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד