כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

נתן זהבי הושעה משידור תוכניתו כי קילל מאזינה

ב'רדיו ללא הפסקה' החליטו להשעות את השדרן נתן זהבי מתוכניתו, לאחר שקילל מאזינה שעלתה לשידור • זהבי: "כמה אני יכול לסבול השפלות יום יומיות ועלבונות?"

הפרה של כללי הרשות.  נתן זהבי
הפרה של כללי הרשות. נתן זהבי



מנהלי תחנת 'רדיו ללא הפסקה' החליטו להשעות את השדרן נתן זהבי מהנחיית תוכניתו, לאחר שקילל מאזינה שעלתה לשידור. ההשעיה תמשך כמה תוכניות.

מדובר בהחלטה שהתקבלה בעקבות תלונות רבות שהגיעו לרשות השניה, לאחר תוכנית ששודרה ב-8 באפריל. בתוכנית תקף זהבי מאזינה שעלתה לשידור וקילל אותה, תוך שימוש בהתבטאויות שאינן מתאימות.

בעקבות פניית מאזינים, פתחה הרשות השניה בבירור שלאחריו קבעה: "מדובר בהפרה של כללי הרשות".

אילת מצגר, מנכ"לית הרשות השנייה בפועל, מסרה בתגובה: "במקרה הנוכחי, הייתה לשדר התבטאות בוטה שלא ניתן לעבור עליה לסדר היום. אנו רואים בחיוב את העובדה שהתחנה ביצעה מהלך של בקרה עצמית, אולם יחד עם זאת נקבעה לתחנה התראה והרשות תמשיך לעקוב אחר הנושא".

נציב פניות הציבור ברשות השנייה דוד רגב, הוסיף: "נתן זהבי הוא לוחם חברתי בעל זכויות רבות בסיוע לאוכלוסיה המוחלשת בחברה הישראלית, ואולם עליו לכבד את המסגרת בה הוא משדר ובעיקר את המאזינים העולים לשידור ואת המאזינים לתוכנית הגם שחלקם מתגרים בו במכוון".

זהבי בתגובה שניסח בכתב לרשות השנייה: "בשיא ההתאפקות, בזעם עצור ובאמצע פעילות לחבר עשרות מאזינים שלי (שפויים נורמלים ואנושיים) עם ניצולי שואה שזקוקים לקצת עזרה ואוזן קשבת, אני נאלץ לפנות זמן בכדי להשיב לכם על תלונות של מנוולים נציונליסטים משיחיים שמנסים מזה תקופה ארוכה להוציא אותי מדעתי ולנסות לעשות הכל כדי שלא אמשיך לשדר בתוכנית שבה התחלתי לפני 15 שנה".

זהבי גם טען, כי מדובר במתקפה מאורגנת של המאזינה, שנמשכת ארבע פעמים בשבוע. בין היתר טוען זהבי כי נאמר לו: "מספרים שהמשיח מוסר שהסרטן עלה לי לראש". עוד טוען זהבי, כי אותם מאזינים תוקפים אותו בשידור ומגדירים אותו כתומך טרור, ומתבטאים בצורה קשה ובוטה נגדו וציין כי פרקליטות המדינה החליטה שאין מקום להעמידו לדין בגין האמירה שלו בנוגע לשבירת לסת של מי שכינה את אנשי כוחות הביטחון "נאצים".

"כמה אני יכול לסבול השפלות יום יומיות, קללות, עלבונות ופגיעה בהורי המנוחים?", כתב.

בעבר החליטה הרשות השניה לפתוח בתהליך הפרה נגד הרדיו, שעלול היה להוביל לקנס כספי משמעותי, זאת בעקבות התבטאויות חריפות וגסות של זהבי. במהלך תוכניתו עלה לשידור אדם שהזדהה כחרדי, ולאחר שזה 'הצית' את זעמו של זהבי, התבטא השדרן בחריפות, כאשר אמר, בין היתר: "חלאת המין האנושי, יהודי מצחין"
נתן זהבי הרשות השניה רדיו שדרן תוכנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד