י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

'העדה' ועיריית ב"ב נגד מדונה: מטיפה ל'כת הקבלה'

ביטאון 'העדה החרדית' מקדיש את עמודו הראשון למחאה נגד הופעתה של הזמרת וביקוריה בקברי צדיקים • וגם: חבר מועצת עיריית בני ברק מתלונן על חילולי שבת

מדונה. צילום ארכיון
מדונה. צילום ארכיון



ההכנות לקראת הופעתה הערב (ה') של הזמרת הבינלאומית מדונה, הולכות ונשלמות. אך מסתבר כי רבני הצפון שהתנגדו לביקורה בקברי צדיקים באזור - לגמרי לא לבד.

חבר מועצת עיריית בני ברק, גדליהו בן שמעון, פנה היום (ה) ליו"ר האופוזיציה בעיריית רמת גן, ישראל זינגר וביקש ממנו לפעול בעירייה לצמצם אירועים מסוג זה באיצטדיון הגדול בעיר.

"אני לא מעוניין לתקן עולמות", אומר בן שמעון ל'בחדרי חרדים'. "אבל חילולי השבת וחג השבועות שנגרמו כתוצאה מהחזרות להופעה הם בלתי נסבלים".

לטענת בן שמעון, תושבי שכונת פרדס כץ בעיר והתושבים המתגוררים ברחוב ז'בוטינסקי, נאלצו בימים האחרונים לשמוע מדי ערב את שיריה של הזמרת בחזרות שערכה להופעה.

"קיבלתי תלונות רבות מתושבים והניסיון הוא למזער את הנזק כמה שיותר. אין לנו כוונה לבטל הופעה מסוג זה או אחר, אבל לפחות שנצליח לצמצם פעילות בשבת ובמועדי ישראל".

לדבריו של חבר המועצה, זינגר הבטיח לטפל בבקשתו.

"הופעה פרובוקטיבית"

באופן מפתיע, ביטאון 'העדה' מפרסם השבוע כתבה בעמוד הראשון בו הוא יוצא נגד הופעתה של הזמרת בארץ וביקוריה בקברי צדיקים בצפון. "שוב הופעות מבישות בארה"ק בחסות 'כת הקבאלה'", כך בכותרת.

בתוכן הידיעה נכתבו הדברים הבאים: "ציבור היראים תושבי הגליל ועיה"ק צפת, נתחלחלו בימים אלו שוב על החרפה שבהופעתה הפרובוקטיבית של מפורסמת זמרת גויה המטיפה ל'דת הקבאלה' וקשורה לד"ר ברג שכבר הוחרם ע"י גדולי ישראל, ובימים אלו הגיעה שוב לקיים 'מסע הופעות' משוקצות.

"במוצאי החג הייתה אמורה להגיע לערוך תפילה בבית החיים בצפת וכן בקברי צדיקים בטבריה, כל זאת בליווי פמליה גדולה ואבטחה כבדה אלא שבעקבות מחאת תושבי הגליל בראשות רבני צפת וטבריה, נדחתה התוכנית למועד אחר.

"כמו"כ בימים אלו התקבלה בדאגה הידיעה כי ברצונה של אותה גויה לרכוש דירה בעיר צפת, וכך להמשיך ליצור גימיקים סביב ה'קבלה' ההזויה והמסורסת שלהם המהווים קוץ מכאיב וגורמים לזעם גובר בקרב ציבור יראי ה'.

"עסקנים בצפת ומירון זועקים ומתריעים על הסכנה ועל החרפה שממיטה כת זו על הגליל כולו - ערש הקבלה, ובמיוחד לאור גזירת ההפקעה על אתרא קדישא מירון.

"מטורפי הכת הזו הופכים את קברי הצדיקים בצפון למקום 'טרנדי' תיירותי, ולוטשים עיניהם לנצל את גזי־רות השלטון להפקעת מירון, בכדי להשתלט ולהיאחז במקום ח"ו", לשון הדברים.
העדה החרדית מדונה גדליהו בן שמעון אצטדיון רמת גן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד