ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

ולא קרב זה אל זה • סדר חדש במליאת הכנסת

אופוזיציה מימין, קואליציה משמאל ו-30 שרים מקיפים את נתניהו בתווך • קבלו את המפה החדשה של מליאת הכנסת • ואיפה יתרכזו חכ"י 'יהדות התורה'?

מליאת הכנסת
מליאת הכנסת

השינויים האחרונים במבנה הקואליציה הביאו לעריכת שינוי גם בסידור מושבי המליאה.

על פי הסידור החדש תתרכז האופוזיציה כולה על 26 חכי"ה בצד ימין של דוכן המליאה, שם ישבו חכ"י האיחוד הלאומי לצד אלה הערבים, ואילו הקואליציה תתפרס על פני שאר המושבים: צפון המליאה, מערבה וסביב שולחן הממשלה.

שולחן הממשלה יסודר כך: ראש הממשלה, בנימין נתניהו, במרכז. לצידו מימין: שאול מופז, סילבן שלום, אהוד ברק ודן מרידור. משמאל: משה בוגי יעלון, אביגדור ליברמן ואלי ישי.

בשורת השרים השנייה המקיפה את כסאו של נתניהו ישבו:

בימין: מיכאל איתן, יוסי פלד, סטס מסז'ניקוב, ישראל כץ, שלום שמחון, יעקב מרגי, משה כחלון, גלעד ארדן וסופה לנדבר. בצפון: אריאל אטיאס, מתן וילנאי, גדעון סער, עוזי לנדאו ודניאל הרשקוביץ. משמאל: לימור לבנת, יעקב נאמן, בני בגין, אורית נוקד, יצחק אהרונוביץ', יובל שטייניץ, יולי אדלשטיין ומשולם נהרי.

סך הכול מונה ממשלתו החדשה של נתניהו 30 שרים.

חברי הכנסת של 'יהדות התורה' יתרכזו בצידה הצפוני של המליאה, ולצידם חברי הכנסת של קדימה. שני מקומות מוקצים לצידם לחברי הכנסת ענת וילף ושכיב שנאן, היחידים ממפלגת 'העצמאות' שאינם בעלי תיק ואינם יושבים סביב שולחן הממשלה. אגב, לשר להגנת העורף מתן וילנאי, עדיין מוקצה מקום ליד שולחן הממשלה, למרות שבקרוב הוא יוצא לשליחותו בסין. כך גם לשר ללא תיק יוסי פלד.

את צידו השמאלי של דוכן המליאה יתפסו חברי הכנסת מהליכוד, ישראל ביתנו וש"ס.
מליאה קואליציה אופוזיציה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד